וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת מלגלגים על מילווקי אחרי ההפסד, יאניס: "קשה בלי קהל"

גם הגריק פריק חטף ביקורות לאחר ה-122:110 המפתיע לאורלנדו בפתיחת הפלייאוף: "ההתרסקות של ההגנה היא מטורפת, זה לא חד-פעמי"

לברון ג'יימס ואנתוני דייויס באימון לוס אנג'לס לייקרס/מתוך יוטיוב

הפתעה גדולה נרשמה ביום המשחקים השני של פלייאוף ה-NBA אמש (שלישי), כשהמדורגת שמינית במזרח אורלנדו היממה את המדורגת ראשונה מילווקי עם 110:122. המג'יק, שהגיעו בסגל חסר מתמיד, ללא ג'ונתן אייזק, ארון גורדון ומייקל קרטר וויליאמס, הוליכו פחות או יותר מהפתיחה ועד הסיום, אף שהיו אנדרדוגים ברורים בסוכנויות ההימורים (-14), ולפי רוב הפרשנים בארצות הברית היו אמורים לעוף בסיבוב הראשון בסוויפ.

הפעם האחרונה שקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה הפסידה במשחקה הראשון בפלייאוף היתה ב-2006/07, אז דאלאס נכנעה לגולדן סטייט בסדרה המפורסמת, אותה גם בסופו של דבר הפסידה 4:2. עם זאת, מילווקי יכולה להתנחם בכך שגם טורונטו הפסידה את המשחק הראשון בפלייאוף אשתקד (גם אז היריבה היתה אורלנדו), וכולנו זוכרים איך זה נגמר.

בארבעת המשחקים בין הקבוצות בעונה הסדירה ניצחו הבאקס בפער ממוצע של 17 נקודות, אלא שאתמול הם המשיכו להיראות פגיעים, ממש כמו ברוב המשחקים בבועה. מאז פגרת הקורונה, עמדה מילווקי - בעלת המאזן הטוב בליגה, למי ששכח - על חמישה הפסדים לצד שלושה ניצחונות בלבד. אמש אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה שוב הציגה הגנה רעה, כשבהתקפה יאניס אנטטוקומפו (31 נקודות ו-17 ריבאונדים) בקושי קיבל סיוע מחבריו. הגריק פריק סיים עם 5 איבודים, ועם 43 אחוז מהשדה, 33 אחוז מחוץ לקשת ו-64 אחוז מהקו, גם הקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה לא יכולה לנצח.

"ההתרסקות של ההגנה ההיסטורית של מילווקי מלפני הקורונה היא מטורפת", חרץ פרשן "ספורטס אילוסטרייטד" כריס מאניקס. "זה לא משהו חד-פעמי, אלא טרנד שנמשך כבר תשעה משחקים". מייק בונדהולצר ניסה להסביר מה לא עבד: "אנחנו חייבים להיות יותר אגרסיביים לכל אורך 48 הדקות. אנחנו חייבים להשתפר". יאניס עצמו הוסיף: "אנחנו חייבים לשחק חזק יותר, נצטרך ללמוד מהמשחק הזה ולהיות יותר אגרסיביים בשני. הם פשוט היו עדיפים עלינו. זה קשה בלי קהל שייתן לך את האנרגיה הנוספת הזאת, אז נצטרך למצוא אותה בעצמנו".

המג'יק נהנו מערב שיא של ניקולה ווצ'ביץ', שסיים עם 35 נקודות ו-14 ריבאונדים, כמו גם ממשחק מצוין של גארי קלארק האלמוני עם 15 נקודות - ממש כמו שהיו לבחירה הראשונה בדראפט אשתקד מרקל פולץ. "לא אכפת לנו מה אנשים אומרים", אמר ווצ'ביץ', "אנחנו מתרכזים אך ורק בעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully