וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ר.ב. לייפציג גאה על אף ההפסד: "מבחינתנו זו לא אכזבה"

הגרמנים הודו כי היו זקוקים ל"יום מושלם" כדי להדיח את פ.ס.ז': "ניקח מהמשחק הזה הרבה להתפתחות שלנו". נאגלסמן: "איבדנו ביטחון"

רונלד קומאן נוחת בשדה התעופה בברצלונה/רויטרס

המסע הקסום של ר.ב. לייפציג בליגת האלופות הגיע הערב (שלישי) לסיומו עם תבוסה 3:0 לפריז סן ז'רמן בחצי הגמר. הקבוצה של יוליאן נאגלסמן, שהפתיעה את טוטנהאם בשמינית הגמר והיממה את אתלטיקו מדריד ברבע הגמר, הפעם נתקלה ביריבה גדולה עליה בכמה וכמה רמות ותסתפק בקביעת הישג שיא למועדון באירופה.

"אין ברירה אלא לקבל את מה שקרה", אמר נאגלסמן בסיום. "התחלנו טוב, אבל איבדנו ביטחון. השערים שספגנו היו באשמתנו, אפילו אם פ.ס.ז' היתה עדיפה. רצינו לשחק כדורגל, אבל שיחקנו רע לפרקים. אני מרוצה מהאופי שלנו. פריז היתה חזקה יותר וזו המציאות. מותר להפסיד, מבחינתנו זו לא אכזבה".

שחקן ר.ב. לייפציג קווין קאמפל. GettyImages
גם התבוסה הזו לא תצליח למחוק עונה אירופית מופלאה. קאמפל/GettyImages

המנהל הספורטיבי מרכוס קרושה השמיע דברים דומים: "אנחנו עדיין יכולים להיות מרוצים וגאים מאוד, הגענו לחצי גמר ליגת האלופות. ניקח מהמשחק הזה הרבה להתפתחות שלנו".

השוער פיטר גולאצ'י סיכם: "כולנו מאוד רצינו להעפיל לגמר, ולכן אנחנו מאוד מאוכזבים. אבל בעוד כמה ימים נסתכל על זה אחרת, ונהיה גאים. כדי לנצח היינו צריכים יום מושלם, כמו מול אתלטיקו מדריד, ולא עשינו זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully