וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר יתפרש על פני כמעט שלושה שבועות, הפועל חיפה נותרה בחוץ

עודכן לאחרונה: 18.8.2020 / 18:56

המנהלת פירסמה את התוכנית לטורניר פתיחת העונה. בשל השתתפות הישראליות במפעלים האירופיים, המשחקים יסתיימו שבוע לפני תחילת הליגה. העולה החדשה עדיין לא יודעת היכן תשחק בעונה הקרובה

דני אבדיה מכריז על הרשמתו לדראפט/באדיבות מכבי תל אביב

לאורך השנים הפך גביע ווינר לחזרה גנרלית מרוכזת של קבוצות ליגת העל לקראת פתיחת העונה. אלא שהפעם, תחת אילוצי לוחות הזמנים שיצרה מגיפת הקורונה בכדורסל האירופי, יתפרש הטורניר בישראל על פני כמעט שלושה שבועות: הוא יחל ב-22 בספטמבר ויסתיים רק ב-11 באוקטובר.

מנהלת הליגה פירסמה הערב (שלישי) את לוח המשחקים, ויהיו בו שתי הפסקות שנגזרות מהשתתפותן של הקבוצות הישראליות במפעלים היבשתיים: הפועל תל אביב במוקדמות ליגת האלופות, הפועל ירושלים בפיינל אייט של ליגת האלופות מהעונה שעברה, מכבי תל אביב ביורוליג ומכבי ראשון לציון ביורוקאפ.

נכון לעכשיו לא נמסרה הודעה על דחיית המשחקים באירופה, ולכן הארבע צפויות להיכנס למעגל התחרויות בתחילת אוקטובר לכל המאוחר. ארבע הראשונות בטבלה מהעונה שעברה עלו באופן אוטומטי לרבע הגמר, וכבר בשלב הזה עשוי להתקיים דרבי תל אביבי. מי שנותרה מחוץ לרשימת המשתתפות היא הפועל חיפה, שבנתה את עצמה כעולה החדשה לליגת העל, אולם בעקבות העימותים בין מנהלת הליגה לבין איגוד הכדורסל עדיין לא יודעת היכן היא תשחק.

ים מדר שחקן הפועל תל אביב מול אנג'לו קלויארו שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
דרבי תל אביבי בשמינית הגמר? ים מדר מול אנג'לו קלויארו/דני מרון

משחקי שמינית הגמר: מכבי חיפה - עירוני נהריה (22 בספטמבר), עירוני נס ציונה - הפועל אילת (22 בספטמבר), גלבוע/גליל - בני הרצליה (23 בספטמבר), הפועל תל אביב - הפועל באר שבע (23 בספטמבר, עשוי להיות מוקדם).

ברבע הגמר: מכבי ראשון לציון - חיפה או נהריה (24 בספטמבר), הפועל ירושלים - נס ציונה או אילת (24 בספטמבר), הפועל חולון - גלבוע או הרצליה (26 בספטמבר), מכבי תל אביב - באר שבע או הפועל תל אביב (26 בספטמבר).

חצאי הגמר יתקיימו רק כעבור שבוע, ב-4 וב-5 באוקטובר, ואם ירושלים תעפיל לשלב זה, היא תשחק רק ב-8 באוקטובר, לאחר חזרתה מאתונה. הגמר יתקיים ב-11 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully