וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התקרית באימון באר שבע: אליניב ברדה חש בטוב, אבל עדיין מאושפז

עודכן לאחרונה: 18.8.2020 / 19:18

המנהל המקצועי התלונן על חולשה במהלך מחנה האימונים באשקלון ופונה לבית החולים, שם עבר סדרת בדיקות. ברקת הודיעה: עו"ד יונגר סיים את תפקידו כנאמן מטעם הבעלים

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

אירוע לא נעים באימון הפועל באר שבע: אליניב ברדה לא חש בטוב במהלך אימון הבוקר (שלישי) שקיימה הקבוצה במסגרת מחנה האימונים שלה באשקלון ופונה לבית החולים ברזילי כשהוא בהכרה מלאה. עוזר המאמן סיים סדרת בדיקות בבית החולים ברזילי באשקלון ומרגיש טוב. יחד עם זאת, הוחלט בבית החולים שהוא יישאר להשגחה הלילה בבית החולים וישוחרר מחר.

ברדה כנראה התאמץ יותר מדי במהלך האימון ומהיכרות עם מצבו, חש שהוא עלול לסכן את עצמו. למקום הוזמן אמבולנס שנתן לו קצת חמצן ופינה אותו לברזילי כאמור בהכרה מלאה.

רק באחרונה התראיין ברדה ואמר כי הוא לא חשב לאמן בזמן שמועמדות אבוקסיס לנבחרת היתה על הפרק וזאת למרות שהוא עובר כעת קורס פרו, מכיוון שאימון קבוצה על הקווים במהלך משחק עלול לסכן את בריאותו. יש לציין שברדה, שמשמש החל מהקיץ גם כמנהל מקצועי אבל יוסי אבוקסיס, התעקש שהוא ימשיך להיות לצידו כעוזר מאמן מאחר שהוא מכיר בחשיבות התרומה המקצועית שלו על כר הדשא.

אליניב ברדה עוזר מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
שוב רגע מבהיל. אליניב ברדה/אדריאן הרבשטיין

בנושא אחר, המועדון פרסם היום הודעה בה נכתב: "לאחר גיבוש וביצוע תוכנית ההתייעלות של הקבוצה ואישור תקציב הקבוצה לעונת 20-21, יסיים עו"ד יצחק יונגר - הנאמן מטעם הבעלים, את תפקידו השוטף בניהול הקבוצה. עו"ד יונגר ישמש כנציג הבעלים לצורך מכירת הזכויות וכן יסייע בכל נושא נוסף שיתבקש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully