וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה שחקנים של מארסיי חיוביים לקורונה, משחק הפתיחה בצרפת נדחה

הקבוצה מדרום צרפת היתה אמורה לפתוח עונה את העונה החדשה בשישי מול סנט אטיין (20:00), אבל ההתאחדות דחתה את המשחק לאור הממצאים

שחקני באיירן מינכן מתכוננים לחצי גמר ליגת האלופות יום לאחר ה-2:8 הגדול על ברצלונה/חשבון הטוויטר של באיירן מינכן

הליגה הצרפתית הייתה הראשונה והיחידה מהליגות הבכירות שהחליטה לבטל את העונה הקודמת בגלל נגיף הקורונה. ביום שישי עונה חדשה הייתה אמורה להיפתח עם המשחק בין מארסיי לסנט אטיין (20:00) בסטאד ולודרום. אלא שהיום (שלישי) המועדון הודיע כי ארבעה מהשחקנים שעברו בדיקת קורונה נמצאו חיוביים ולפיכך מחזור הפתיחה נדחה למועד מאוחר יותר. בעקבות הדחייה המחזור צפוי להיפתח רשמית בשבת עם המשחקים בין בורדו לנאנט ובין ליל לראן.

אנדרה וילאש בואש מאמן מארסיי. רויטרס
המשחק שלהם מול סנט אטיין נדחה. בואש ושחקניו/רויטרס

כזכור, הצרפתים ספגו הרבה ביקורות על כך שהם מיהרו לבטל את העונה הקודמת ולהכתיר את פריז סן ז'רמן כאלופה. ז'אן מישל אולאס הנשיא הוותיק של ליון שנפגעה מההחלטה תקף ואמר ש"זה פרדוקס שמדינה כמו ספרד, שהיו בה הרבה יותר מתים ממגיפת הקורונה מאשר בצרפת, ידעה לבחון את הדברים ולמצוא דרך להחזרת הכדורגל".

למרות שהצרפתיות לא שיחקו כבר כמעט חצי שנה, ליון עשתה את הבלתי ייאמן כשהדיחה את יובנטוס ומנצ'סטר סיטי בדרך לחצי גמר ליגת האלופות נגד באיירן מינכן, כשבצרפת מפנטזים על גמר בינה לבין פריז שתפגוש הערב (22:00) את לייפציג המפתיעה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ההודעה של מארסיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully