וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי הבקרה התקציבית הודיעו: תקציב הפועל תל אביב אושר במלואו

עודכן לאחרונה: 18.8.2020 / 23:02

במועדון קיבלו אישור לפתוח את הליגה מבלי שיידרשו להציג בטוחות. המשמעות: קלינגר יוכל לפתוח את העונה עם סגל מלא, כולל הרכש

מכבי תל אביב מציגה את גאורגיוס דוניס כמאמנה החדש/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אנחת רווחה בהפועל תל אביב: תקציב הקבוצה אושר הערב (שלישי) במלואו על ידי בקרת התקציבים, מבלי שהקבוצה נדרשה להציג בטוחות בגובה שישה מיליון שקל עבור חובות העבר. המשמעות היא שהקבוצה תפתח את העונה בסגל מלא, כולל שחקני הרכש.

הקבוצה התמודדה לאחרונה עם הבעיות הכלכליות מול הבקרה, אך למרות הסיטואציה הבעייתית, גורם בכיר אמר אתמול: "אין לנו בעיה של ערבויות עבור התקציב לעונה הנוכחית כמו שכר שחקנים. הדרישות קשורות רק לחובות עבר ובגלל זה נוכל להסדיר זאת עד לתחילת הליגה". מוקדם יותר הגיש עורך הדין יוסי גאייר בשם המועדון ערעור לבין הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בנושא. בין הדין אכן קיבל את בקשת הקבוצה בנוגע להחלטת הבקרה התקציבית, אולם התקציב אושר עוד לפני שהדיון התקיים.

משה סיני מנהל מקצועי הפועל תל אביב עם שרון ניסנוב בעלים. דני מרון
הרבה עבודה מול הבקרה. שרון ניסנוב עם משה סיני/דני מרון

כזכור, לפני ההחלטה המועדון קיבל מכתב לפיו יורד ליגה אם הקבוצה לא תעבור עד יום חמישי. מדובר בהתראה שמקבלת קבוצה שלא העבירה תקציב 14 יום לפני פתיחת הליגה. בהפועל תל אביב התכוננו גם למקרה קיצון, כולל אפשרות שהקבוצה תנסה ברגע האחרון לעבור בבקרה רק עם השחקנים הצעירים ובעלי החוזים הזולים וללא כל השחקנים החדשים, אך כעת כאמור נראה שהסאגה הגיע לכדי פיתרון.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
מתמודד עם סיטואציה לא פשוטה. ניר קלינגר/דני מרון

עדיין, בכל הפלונטר הזה, ראשי הפועל תל אביב היו משוכנעים שיימצא הפתרון. בהנהלת האדומים טענו כי החובות לא שייכים אליהם ו"ניגנו" על החוק הישראלי והעדפת נושים, בקבוצה הבינו שככל הנראה תמה התקופה שבה הם יכולים למשוך את הנושא ומעתה יידרשו פתרונות, אם לא בעונה הנוכחית אז בעונה שלאחריה, אך היא לא תוכל לדחות זאת מעבר לכך: "יש לנו עורך דין, אנחנו עובדים על פי החוק בכל החזיתות. זה קצת הסתבך אבל גם ייפתר, אנחנו מנוהלים נכון ומסודר ויבינו את זה", הסביר גורם בכיר במועדון.

החתימה של אדי גוטליב במועדון נדחתה על פי בקשתו. בהפועל תל אביב אמרו כי חוזהו של גוטליב נמצא במסגרת תקציב ההכנסות של הקבוצה, וכי ברגע שיאושר לא תהיה בעיה להעבירו בבקרת התקציבים. כעת ניר קלינגר רוצה לראות גם את ארנסטס שטקוס בשער בהקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully