וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בצל הבעיות עם הבקרה - סיכוי גבוה שאלטמן יעזוב, עסקת גוטליב בסכנה

17.8.2020 / 8:24

האדומים מתעקשים שלא להעמיד 6 מיליון שקל כבטוחות על החובות, אבל סימני השאלה גדלים: אלטמן מגשש את דרכו לחו"ל, שטקוס מודאג, ספורי רחוק

מכבי תל אביב מציגה את גאורגיוס דוניס כמאמנה החדש/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בהפועל תל אביב משוכנעים כי הערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות יתקבל, והקבוצה תוכל לעבור בבקרה עד פתיחת ליגת העל מבלי לספק ערבויות בגובה שישה מיליון שקל, עבור פסקי דין חלוטים שעשויים להתקבל בפיפ"א במהלך העונה.

בקבוצה לוקחים בחשבון גם את האפשרות לעתור לבית המשפט המחוזי ונשענים על החוק הישראלי האוסר העדפת נושים. בכל מקרה הבהירו ראשי המועדון כי לא לא יכירו בחובות הללו, שמבחינתם שייכים לבעלים הקודמים של הקבוצה.

"אין מצב שזה לא יסתדר", מתעקשים במועדון. "זה יסתדר כי הדרישות האלה לא הגיוניות, ואנחנו נסביר את זה איפה שצריך".

משה סיני מנהל מקצועי הפועל תל אביב עם שרון ניסנוב בעלים. דני מרון
בהפועל תל אביב משוכנעים: "אין מצב שסוגיית התקציב לא תסתדר". ניסנוב וסיני/דני מרון

בצד המקצועי, למרות שאדי גוטליב כבר סיכם את תנאיו, במועדון עדיין לא התייחסו לעסקה כוודאית. היום ראשי המועדון אמורים ליצור קשר עם גוטליב ונציגיו בניסיון לסגור את הקצוות האחרונים, אבל אף אחד לא יתפלא אם המגעים יקבלו תפנית והעסקה לא תצא לפועל.

גם שחקנים שכבר הצטרפו רשמית למועדון מתחילים לשאול שאלות. ארנסטס שטקוס, שעדיין לא עבר בבקרת התקציבים, שאל שחקנים השבוע בציניות אם הוא צריך לחפש קבוצה אחרת, אבל ניר קלינגר הרגיע אותו והסביר לו שהדברים יסתדרו.

קלינגר התאכזב מהיכולת של שחקניו בתבוסה 3:0 אמש (ראשון) בידי בני יהודה. למרות התוכניות המוקדמות, המאמן והמנהל המקצועי משה סיני חושבים שהקבוצה תזדקק מעבר לגוטליב לעוד שני שחקנים מנוסים לפחות לקראת העונה הנוכחית. אבל תוכנית לחוד ומציאות לחוד: בזמן שהאדומים טוענים שעומרי אלטמן יישאר, נציגיו מחפשים לו במרץ קבוצה בחו"ל וההערכה היא שיש סיכוי גבוה שיעזוב את ישראל עד סוף חלון ההעברות. הרצון לצרף את רמזי ספורי עדיין קיים, אך כספית האדומים לא קרובים כרגע להציע חוזה שיחזיר אותו למועדון בו גדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully