וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב אצלנו? צפו במשחק הכדורגל שנערך בעירום מלא

18.8.2020 / 9:24

האמן הפוליטי גריט סטרצ'בסקי ארגן משחק יוצא דופן, שנועד למחות על התמסחרות הכדורגל המודרני. אז איך מבדילים בין שתי הקבוצות? לפי צבע הגרביים, כמובן

הליגה הגרמנית אמנם הסתיימה לפני מספר שבועות, אבל מסתבר שמדי פעם עדיין ניתן לראות משחק כדורגל בגרמניה - ולא סתם משחק, אלא משחק כדורגל בעירום.

כן, קראתם נכון. לפני מספר ימים נערך באיזור נורדריין-וסטפאליה משחק ראווה מיוחד, ובו פריט הלבוש היחיד שעטו על עצמם השחקנים היה גרביים - קבוצה אחת גרבה גרביים שחורות, האחרת כחולות (אחרת איך ניתן יהיה להבדיל בין שתי הקבוצות?).

למעשה, מדובר פחות במשחק ראווה ויותר במשחק מחאה: השחקנים השונים מחו על התמסחרות הכדורגל המודרני. "שיטת הכדורגל חולה, ולכן התפשטנו", אמר מארגן המשחק, האמן הפוליטי גריט סטרצ'בסקי. "כולם רוצים אותנטיות, אבל האותנטיות האמיתית היחידה היא לשחק בלי כל מה שמסביב, שלטי החסויות, המפרסמים והבגדים".

השחקנים עלו לכר הדשא כשעל גבם מצוירים המספרים שהיו אמורים להופיע על חולצות המשחק. סטרצ'בסקי, שכבר ארגן מספר מחאות-עירום בשנים האחרונות, הוסיף ואמר: "אני רוצה להוות דוגמא לגיוון וטבעיות, על חשבון התלות שפיתחנו ברשתות חברתיות ובאידיאלים לא נכונים של יופי".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully