וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל המקצועי של לאציו: "מכבד את דויד סילבה כשחקן, לא כבנאדם"

עודכן לאחרונה: 18.8.2020 / 14:19

אחרי שכבר סיכם על חוזה שמן וקיבל פינוקים מיוחדים, סילבה "נעלם" לאנשי לאציו והמנהל המקצועי תקף: "התבשרתי על כך מסוסיאדד"

ריאל סוסיאדד מציגה: דויד סילבה הרכש החדש/האתר הרשמי של ריאל סוסיאדד

הפתעה גדולה הגיעה אמש (שני) מספרד, כאשר ריאל סוסיאדד הודיעה כי החתימה את דויד סילבה. הקשר הספרדי בן ה-34, שעזב את מנצ'סטר סיטי אחרי עשור, אמור היה לעבור ללאציו האיטלקית, ולמעשה אף סיכם את תנאיו בקבוצה, אבל בסופו של דבר העדיף לחזור לליגה הספרדית, וחתם על חוזה לשנתיים אצל הבאסקים.

היום בתקשורת האיטלקית נכתב ש"לאציו זועמת על ההתנהגות של סילבה", וטוענים שהוא אפילו לא הודיע להם שהוא חותם בסוסיאדד. בלאציו היו בטוחים שהעסקה סגורה אחרי שסיכמו איתו את כל הפרטים בשבוע שעבר, כולל חוזה לשלוש שנים עם שכר שנתי של 4 מיליון יורו לעונה כוולל בונוסים, כשהקבוצה אף פינקה אותו בתנאים מיוחדים כמו נהג פרטי ואפשרות לטוס במטוס פרטי לחופשות.

ריאל סוסיאדד מציגה: דויד סילבה חתם בקבוצה. האתר הרשמי של ריאל סוסיאדד, אתר רשמי
בחר בסוסיאדד, למרות שלאציו תשחק בצ'מפיוס. סילבה/אתר רשמי, האתר הרשמי של ריאל סוסיאדד

עם זאת, סילבה "נעלם" ולא ענה לטלפונים של הקבוצה בימים האחרונים, ואתמול קיבל אולטימטום להכריע ולהודיע ביממה הקרובה אם הוא חותם או לא. במקום זאת, לא רק שהוא לא טרח להתקשר - בלאציו גילו בתקשורת במפתיע שסילבה חתם בקבוצה אחרת, אחרי שסוסיאדד פנתה אליו בחשאיות. "זה חוסר כבוד כלפי לאציו", אמרו בקבוצה על השחקן, שהעדיף לשחק בספרד בפחות כסף מאשר בקבוצה שתשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. איגלי טארה המנהל המקצועי של לאציו ממש לא אהב את "ההברזה של דויד סילבה ותקף: "התבשרתי שהוא חתם שם אחרי ההודעה של סוסיאדד. יש לי כבוד אליו כשחקן, אין לי כבוד אליו כבנאדם".


ריאל סוסיאדד סיימה את העונה הקודמת במקום השישי בספרד ותשחק בליגה האירופית. על פי הדיווחים, היא הציעה לסילבה חוזה נמוך יותר, ולשנתיים בלבד, אך משפחתו העדיפה שיחזור לספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully