וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ג'ונתן אגודלו חתם בקבוצה

עודכן לאחרונה: 17.8.2020 / 20:51

החלוץ הקולומביאני חתם אצל מחזיקת הגביע לשתי עונות ואמר: "אעשה הכול על מנת לשמח את האוהדים". באר שבע ניצחה 1:3 את נס ציונה במשחק הכנה

ברק בכר, דולב חזיזה, אחרי הניצחון של מכבי חיפה בגביע הטוטו/צילום: מכבי חיפה

הפועל באר שבע הודיעה הערב (שני) על החתמתו של החלוץ הקולומביאני ג'ונתן אגודלו לשתי העונות הקרובות, עם אופציה לעונה נוספת. השחקן נחת לפני שלושה ימים בישראל ועבר אתמול בדיקות רפואיות במועדון. בנוהל הרגיל השחקן נכנס לבידוד ויוכל לעזור לקבוצה רק בעוד שבועיים. על כן, הוא לא יהיה רלוונטי למשחק מול דינמו באטומי הגיאורגית במוקדמות הליגה האירופית.

לאחר החתימה אמר אגודלו: "אני מודה למועדון על הבחירה בי. אני אעשה הכול על מנת לשמח את האוהדים ולעמוד בכל המטרות של המועדון. מחכה בקוצר רוח לשחק מול הקהל האדיר ששמעתי עליו רבות ומקווה שזה יקרה בהקדם".

ג'ונתן אגודלו מצטרף להפועל באר שבע. דוברות הפועל באר שבע, אתר רשמי
מצטרף להפועל באר שבע. ג'ונתן אגודלו/אתר רשמי, דוברות הפועל באר שבע

ג'ונתן אגודלה, בן 27, החל את דרכו בבוגרים בקבוצת מילז'ונריוס בקולומביה והעביר שם שלוש שנים. השחקן עבר בשלוש קבוצות נוספות במדינה עד שעבר בעונה הקודמת לחימנסיה לה פלטה אותה מאמן דייגו מראדונה, במדיה הספיק לערוך שלוש הופעות ולכבוש שער אחד. בליגה הקולומביאנית סך הכול כבש 37 שערים ב-82 משחקים.

הפועל באר שבע ניצחה הערב 1:3 את סקציה נס ציונה מהליגה הלאומית במשחק אימון. השער הראשון הגיע בדקה השביעית אחרי ששחקן מנס ציונה נגח לשערו הוא אחרי קרן של ז'וזואה וקבע 0:1. אוהד לויטה ביצע טעות קשה בדקה ה-51 ו-וואליד דרוויש ניצל את זה כדי לקבוע 1:1. ז'וזואה החזיר את היתרון לבאר שבע עם שער יפה בדקה ה-57 וגל לוי השלים את הניצחון אחרי מסירת עומק של רמזי ספורי בדקה ה-89.

הפועל באר שבע פתחה בהרכב עם: אוהד לויטה, אור דדיה, מיגל ויטור, שיר צדק, שון גולדברג, דוד קלטינס, מרואן קבהא, ז'וזואה, סינטאיהו סלליך, אלטון אקולטסה, איתמר שבירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully