וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "ייתכן שאפרוש מאימון אחרי שהחוזה שלי בליברפול יסתיים"

המאמן המוערך מתכנן לקחת שנת שבתון עם תום חוזהו ב-2024, ועשוי שלא לחזור לקווים: "אשאל את עצמי עם אני מתגעגע לכדורגל"

מתוך טוויטר

יורגן קלופ חושף: ייתכן שאפרוש מאימון בשנת 2024, מיד אחרי סיום החוזה שלי בליברפול. המאמן הגרמני המצליח רק בן 53, אבל כבר מודה שהעבודה האינטנסיבית בשנים האחרונות גובה מחיר אישי גדול.

"ב-2024 אקח שנת שבתון ואשאל את עצמי אם אני מתגעגע לכדורגל. אם התשובה תהיה שלילית, זה יהיה הסוף של יורגן קלופ המאמן", אמר בריאיון למגזין "ספורט באזר". "יום אחד, כשאפסיק להיות מאמן, אני יודע שלא אתגעגע לדבר אחד: המתח העצום לפני משחקים".

מאמן ליברפול יורגן קלופ. GettyImages
בשיאו, אבל מרגיש שחוק. קלופ/GettyImages

יחד עם זאת, לעונה הקרובה הוא מגיע רעב ביותר, למרות שיהיה קשה לשחזר את ההצלחה של ליברפול בעונה הקודמת בה זכתה באליפות אנגליה לראשונה אחרי 30 שנה.

"המועדון כולו להוט להתחיל את העונה הבאה. אנחנו רוצים להיות אפילו טובים יותר מבעונה הקודמת, רוצים לרדוף אחרי היריבות שלנו לאורך כל המגרש, להמשיך להיות קבוצה שכולם שונאים לשחק נגדה. אנחנו לא מגנים על אף תואר, אנחנו רק רוצים תואר חדש. רק התחלנו לזכות בתארים", אמר.

קריירת האימון של קלופ החלה במיינץ ב-2001. הוא עבר לדורטמונד ב-2008, הצעיד אותה להישגים נפלאים בבונדסליגה ובליגת האלופות, והצטרף ב-2015 לליברפול. בעונה החולפת, כאמור, הוא והקבוצה הגיעו לשיאים חדשים. בדצמבר 2019 הוא חתם על חוזה חדש בליברפול עד קיץ 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully