וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מסתלבטים, בסרביה מתלהבים: היום הראשון של ולאדן איביץ' בווטפורד

אקס מכבי תל אביב הגיע למתחם האימונים ויעביר אימון בכורה. במולדתו טוענים ש"זו התחלה של דרך מופלאה", ליניקר צוחק: "הוא שרד כבר בתפקיד למעלה משעה"

ולאדן איביץ' מגיע למתחם האימונים של ווטפורד/מתוך הטוויטר של ווטפורד

ולאדן איביץ' יוצא לדרך חדשה. אחרי שמונה למאמן ווטפורד, הגיע אקס מכבי תל אביב למתחם האימונים של הצרעות לראשונה. הוא יפגוש את שחקניו החדשים, יעביר אימון בכורה ואמור להיות מוצג בהמשך היום (שני).

כזכור, בשבת מונה איביץ' רשמית למאמן החדש של הקבוצה האנגלית, שנשרה בעונה החולפת מהפרמיירליג ותנסה לשוב לבמה המרכזית כבר בתום העונה הקרובה. המאמן הסרבי חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת וישתכר קצת פחות ממיליון יורו.

באנגליה מגיבים בספקנות מסוימת למינויו של איביץ', אולי בשל הרקורד הקפריזי של הקבוצה עם מאמנים: לא פחות מארבעה אנשי מקצוע עברו על הקווים של הצרעות בשנה האחרונה - חאבי גראסיה, קיקה סאנצ'ס פלורס ונייג'ל פירסון.

ולדימיר איביץ', ווטפורד. מתוך טוויטר, צילום מסך
תגובות לכאן ולכאן. איביץ'/צילום מסך, מתוך טוויטר

שחקן העבר והפרשן גארי ליניקר הגיב בהומור לסרטון שפרסמה ווטפורד בטוויטר, בו נראה איביץ' מגיע למתחם האימונים לראשונה. "כמעט שעה עברה, והוא עדיין המאמן. זה מרשים", צייץ.

באופן לא מפתיע, בסרביה התגובות אחרות לחלוטין. באחד האתרים פורסם טור הלל לאיביץ', בו נטען כי "הוא עשוי להיות המאמן הגדול הבא של סרביה".

"המעבר לווטפורד הוא התחלה של דרך מופלאה עבורו. איביץ' נחשב לטקטיקן מבריק, הוא בעל מוסר עבודה מרשים והוכיח בשנים ששימש מאמן שהוא תפור לרמות הגבוהות", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully