וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: תסבוכת בין פלאניץ' לסטיאווה, עוואד יאריך חוזה ויושאל?

17.8.2020 / 7:50

הבלם טוען שהוא שחקן חופשי, אך קבוצתו הבהירה שהוא תחת חוזה ולא תשחררו ללא תמורה. בקאלי: "מי שרוצה אותו שתשלם 10 מיליון יורו". החלוץ מקווה למצוא קבוצה שתרכוש אותו, אך ייתכן שיאריך חוזה בתמורה להשאלה בחינם עם אופציה לרכישה

ברק בכר, דולב חזיזה, אחרי הניצחון של מכבי חיפה בגביע הטוטו/צילום: מכבי חיפה

עיקרי הדברים

- ירדן שועה ודולב חזיזה סחטו מחמאות

- בחיפה יזרזו את המו"מ עם ז'ורז' מאנג'ק

- סטיאווה תדרוש דמי העברה על בוגדן פלאניץ'

- צ'ארון שרי ביקש את סרט הקפטן

seperator

1.

במכבי חיפה היו מרוצים מאוד מהניצחון על הפועל חיפה אמש (ראשון) בגביע הטוטו, אך בקבוצה מבינים שדרוש שיפור משמעותי לקראת משחקי הליגה והמאבקים באירופה. "היה חשוב לנצח כדי שלא ליצור לחץ סביבנו", אמר גורם בקבוצה, "אבל ברור לכולם שזו לא היכולת שאנחנו צריכים ורוצים להציג ושאנחנו חייבים להשתפר". בקבוצה החמיאו לירדן שועה שנכנס מהספסל והיה מצוין וכן לדולב חזיזה. במועדון התאכזבו מכך שלמרות הניצחון הם לא העפילו לגמר ובמקום זה יפגשו את הפועל באר שבע במשחקי הדירוג של גביע הטוטו.

עוד בוואלה!

ברק בכר: "מוחמד עוואד בודק הצעות מאירופה ולכן לא היה בסגל"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה ז'ורז' מאנג'ק. יוסי ציפקיס
מכבי חיפה תאיץ' את המו"מ עמו. ז'ורז' מאנג'ק/יוסי ציפקיס

2.

אחת הבעיות העיקריות של העונה שעברה הייתה שהירוקים לא השכילו לצרף קשר אחורי טבעי שיוכל להחליף את נטע לביא בעת הצורך. אמש לביא הרגיש רגישות בשריר ובמועדון קיבלו החלטה מיידית שלא לסכן אותו. מוחמד אבו פאני נכנס לעמדת הקשר האחורי ואחרי מחצית ראשונה פושרת, רשם מחצית שנייה טובה. למרות ההופעה של אבו פאני, בחיפה מבינים שהם חייבים תחליף ויזרזו את המשא ומתן עם ז'ורז' מאנג'ק בתקווה להחתימו כבר בימים הקרובים.

מלבד קשר אחורי, בקבוצה רוצים כאמור גם בלם. בוגדן פלאניץ' הסרבי מועמד מוביל אך לוואלה! ספורט נודע שהחתמה של הבלם היא מורכבת מאוד. בעוד שפלאניץ' טוען בתוקף שהוא שחקן חופשי ,בסטיאווה בוקרשט הבהירו אתמול שהשחקן תחת חוזה והם לא יחתמו על שום מעבר שלו ללא קבלת תמורה. גורמים ברומניה סיפרו שבין השחקן לקבוצה יש דם רע בנושא, כאשר גורמים בחיפה אישרו שהם מודעים לעניין. אגב, לפי אותם מקורות ברומניה, פלאניץ' היה על סף סיכום בא.א.ק אתונה אך הפלונטר עם קבוצתו הרומנית מנע מעבר שכזה.

ג'יג'י בקאלי הבוס השנוי במחלוקת התייחס לסוגיית פלאניץ' ותקף: "הוא שחקן שלנו. מי שרוצה לרכוש אותו שתשלם 10 מיליון יורו. אם הוא יתבע אותנו, אנחנו נתבע אותו".

מוחמד עוואד שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
נחוש לעזוב לאירופה. מוחמד עוואד/אדריאן הרבשטיין

3.

מלבד החיזוק, בחיפה קיוו להשאיר את שלושת החלוצים. אמש בסיום המשחק הודיע ברק בכר שמוחמד עוואד לא היה בסגל כי הוא בודק אופציה באירופה. עוואד מסרב כידוע בתוקף לחתום על הארכת חוזה בחיפה, אך בסביבתו אמרו אתמול שייתכן שעל מנת לצאת לאירופה הוא יחתום על הארכת חוזה וייצא בהשאלה לקבוצה באירופה. בעוואד יש התעניינות מכמה קבוצות ביניהן וואלביק קבוצתו ההולנדית של מו אלאך. עוואד מבין שבחיפה דרשו סכום גבוה מאוד עבורו ואם לא יצליח למצוא קבוצה שתשלם את דמי ההעברה, יתכן מאוד שיילך על המתווה שחיפה הציעה: חתימה על הארכת חוזה ובתמורה השחקן יוכל לצאת בהשאלה חינם לאירופה כשלקבוצה שתשאול אותו תהיה אופציה לרכוש אותו בסוף העונה בסכום ריאלי שנקבע מראש.

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
ענד את סרט הקפטן. צ'ארון שרי/לילך וייס רוזנברג

4.

בהיעדרו של לביא היה מצופה שאעיד חבשי או עופרי ארד יקבלו את סרט הקפטן. אלא שאמש על המגרש היה זה צ'ארון שרי שענד את הסרט. בחיפה סיפרו שהשחקן ההולנדי ביקש מאוד להיות קפטן ולאור החשיבות שהעניק לזה הצוות המקצועי, השחקנים שמחו לתת לו את התואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully