וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מוחמד עוואד בודק הצעות מאירופה ולכן לא היה בסגל"

16.8.2020 / 22:20

מאמן מכבי חיפה התייחס למעמדו של החלוץ הצעיר. על הדרבי הראשון שלו, בו ניצח 0:1: "חשוב שלא ספגנו. יש רצון לחזק את הקבוצה"

ברק בכר, דולב חזיזה, אחרי הניצחון של מכבי חיפה בגביע הטוטו/צילום: מכבי חיפה

מכבי חיפה ניצחה הערב (ראשון) בדרבי הראשון של ברק בכר, כשניקיטה רוקאביציה העניק לה 0:1 על הפועל חיפה במחזור הסיום של בית א' בגביע הטוטו. הירוקים קיוו שעירוני קרית שמונה תשמור על היתרון שלה במשחק המקביל מול בני סכנין, אבל העולה השוותה ל-1:1 והיא זו שהעפילה לגמר המפעל ולקרב על התואר מול מכבי תל אביב. הירוקים הסתפקו במקום השני בבית ויהיו כמו כל יתר הקבוצות במשחקי הדירוג.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
"מוחמד עוואד בודק הצעות מאירופה ולכן לא היה בסגל. נראה איך דברים יתפתחו". בכר/לילך וייס רוזנברג

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה, עוד קיווה שסכנין תמעד: "אני מקווה שנעלה, נחכה לתוצאות. נשמח מאוד להגיע לגמר. תמיד כיף להיאבק על תואר, אבל נחכה לראות את התוצאות. תמיד כיף לנצח, בטח בדרבי שיש לו משמעות יותר גדולה עבור הקהל. במחצית הראשונה התקשינו קצת, לא הצלחנו לייצר מצבים, ובמחצית השנייה גרמנו להם להתעייף והגענו להרבה מצבים. עדיין יש עוד הרבה עבודה. חשוב שלא ספגנו שני משחקים, ההגנה עושה עבודה טובה וכולם נלחמים. ניסיתי כל מני שיטות ובדקתי שחקנים ומערכים. היום חזרנו לבסיס מהעונה שעברה וזה היה יותר קל להם, אבל אני תמיד אאתגר אותם עם שיטות ומערכים. מוחמד עוואד בודק הצעות מאירופה ולכן לא היה בסגל. נראה איך דברים יתפתחו. יש רצון גדול מאוד לחזק את הקבוצה עם שחקנים שיכולים לשדרג אותנו. נעדכן כשנמצא את השחקנים המתאימים".

חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה: "זה ברור שהקבוצות סובלות מחוסר מחץ בתקופה הזו, וככל שחלפו הדקות גם נפלנו מהרגליים. הייתי מרוצה מהרבה רגעים במשחק, ואני חושב שבתקופות שנהיה בכושר יותר טוב נוכל לתרגם את הדברים בחלק הקדמי. כל עוד עמדנו טוב על הרגליים, המשחק הלך לכיוון שאנחנו רצינו, אבל לצערי ספגנו מנייח ממש קל. זה לא מאפיין. ננצל את המשחק הזה כדי להתקדם ולהתפתח. כמובן שהקבוצה לא מוכנה עדיין, וננסה להגיע לליגה מוכנים. תמיד רוצים לנצח בדרבי, אבל זו תקופה לא קלה והדקות מתחלקות כרגע על מעט מדי שחקנים. אין לי ספק שנתחזק בעוד שחקן או שניים וגם נשתפר במחץ".

עוד בוואלה!

גביע הטוטו: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את הפועל חיפה בדרבי, סכנין עלתה לגמר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully