וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד החמיא לצעירים ולניצן: "יש לנו את השוער מספר 1 בארץ"

17.8.2020 / 6:50

בבית"ר לא התרגשו מה-0:2 על אשדוד בגביע הטוטו ויודעים שהאווירה צריכה להשתנות. אם ליוואי גרסיה יישאר, אצילי צפוי לרדת מהפרק. ועל מה כעס אלירן עטר?

שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד אחרי הניצחון על אשדוד בגביע הטוטו/צילום: בית"ר ירושלים

עיקרי הדברים

- בבית"ר לא מייחסים חשיבות יתרה לגביע הטוטו

- עידן ורד החמיא לצעירים ולאיתמר ניצן: "הוא השוער מספר 1 בארץ"

- עמדת חוגג לגבי אצילי לא השתנתה, מאמצים למכור את קונטה וגרסיה

seperator

1.

קשה לייחס משמעות אמיתית לתוצאות בגביע הטוטו, לחיוב ולשלילה. בית"ר ירושלים פתחה בעונה שעברה את גביע הטוטו בסערה ונתנה הצגות אך כשהגיעה הליגה היא קרסה במחזורים הראשונים. גם הניצחון של הקבוצה אתמול (ראשון) 0:2 באשדוד לא צריך לגרום להתלהבות יתרה, בדיוק כמו שתי תוצאות התיקו שקדמו לו, היות וגביע הטוטו במתכונת הנוכחית הפך ללא יותר למפעל של משחקי הכנה.

מה שכן, אם בית"ר הייתה מפסידה אתמול, אבוי לבניון ורוני לוי. עם האווירה הסוערת מאחורי הקלעים, אולי אפילו היום היינו מקבלים הודעה על צירופו של עומר אצילי ועל שינויים צפויים. אין מה לעשות, בית"ר הנוכחית היא הקבוצה הכי לחוצה וקפריזית בישראל וכל משחק קובע. בלי קשר למי יעמוד על הקווים או איך יושלם הסגל, האווירה הזאת צריכה להשתנות אחרת העסק לא יוכל להתרומם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים מקדים את מוחמד כנעאן שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
שוב סחט מחמאות. איתמר ניצן/לירון מולדובן

2.

גם אתמול, כמו שבית"ר ניצחה זה יכול היה להיגמר אחרת. הקפטן עידן ורד החמיא לשוער איתמר ניצן ואמר: "יש לנו את השוער מספר אחד בארץ". מי שקיבל מילים טובות בסיום היה חלאופילו פלייטר. אמנם מדובר על כמה פעולות בודדות, אך גם מאימוני הקבוצה נשמעים דברים טובים על החלוץ ונראה שעם סבלנות ייתכן שבית"ר תרוויח שחקן התקפה איכותי. מעבר אליו בבית"ר היו מרוצים שאביאל זרגרי, עוזיאל פרדו ורועי פדידה מקבלים דקות, אך שוב, מדובר במשחקי הכנה ולא יהיה פשוט למצוא מקום בסגל לאחר שהוא יושלם סופית.

ורד הוסיף על צעירי בית"ר: "אני שמח לראות שחקנים שעולים מהנוער כי אני גם הייתי כזה, עליתי מהנוער של בית"ר ושחקנים כמו ברק יצחקי, ברוכיאן ובנאדו קיבלו אותי. זה חשוב שיש שחקנים מנוסים שעוזרים ותומכים במצבים האלה. יש לנו צעירים טובים גם שעלו מהנוער עם גישה טובה, הצוות מאמין בהם וזה חשוב לקבוצה השילוב הזה של וותיקים וצעירים".

על הקבוצה: "אנחנו צריכים להגיע כל משחק ל-10-12 בעיטות לשער, חייבים להראות את האיכויות. הראינו חלק קטן, יש לנו עוד הרבה עבודה. לא ספגנו גם שלושה משחקים, כולם עובדים ועושים הגנה, צריך לשפר את מה שאנחנו רוצים, אני משוכנע שנהיה טובים יותר. אלבניה? המטרה שלנו לנסוע לשם, לעבור שלב ואנחנו שואפים להגיע כמה שיותר גבוה. לפני שלוש שנים הגענו לפלייאוף, אנחנו רוצים להגיע לפחות לשם".

עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב מול דיוגו ורדאסקה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
יבוא לעוד סיבוב בבית"ר? עומר אצילי/דני מרון

3.

בנוגע לעומר אצילי, כרגע עמדת משה חוגג לא השתנתה, כאשר לא פועלים עד להחלטת הפרקליטות,. אלא שמאחורי הקלעים גם במהלך השבוע האחרון הוא המשיך לבחון את האופציה וניסה לשוחח על כך עם הצוות המקצועי. בבית"ר מתלבטים כרגע אם למכור את ליוואי גרסיה עכשיו או בעונה הבאה וצפויים לקבל החלטה בקרוב. במידה שגרסיה יישאר, אצילי צפוי לרדת מהפרק. בבית"ר לא מוכנים למכור את גרסיה בשלב זה בפחות מ-3 מיליון יורו ואת אנטואן קונטה בפחות ממיליון יורו.

הצרפתי היה אמור לנחות הלילה בארץ ולהיכנס לבידוד, כאשר בבית"ר מעריכים כי בשבועות הקרובים הוא יסיים דרכו במועדון. בשל התקנות החדשות בנוגע למחלימים מקורונה, עשתה בית"ר אתמול בדיקה עצמאית בה התברר כי אלירן עטר צריך לעבור בדיקת אקו לב לפני חזרה למגרשים ובעקבות זאת הוא נגרע מהסגל. עטר, שהתכונן כרגיל למשחק ואמור היה לפתוח בהרכב, לא אהב את העובדה כי רק ברגע האחרון בדקו את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully