וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד: "אעזוב את בית"ר רק עבור הצעה שאי אפשר לסרב לה"

קפטן בית"ר ירושלים כבש ב-0:2 באשדוד והצהיר נאמנות: "אני מאושר פה, וזה לא פחות חשוב מכסף". רוני לוי: "הראש כבר באירופה"

שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד אחרי הניצחון על אשדוד בגביע הטוטו/צילום: בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים כבשה הערב (ראשון) שערים ראשונים בגביע הטוטו, במחזור השלישי והאחרון של שלב הבתים, והניצחון 0:2 על מ.ס. אשדוד בחוץ גם הקפיץ אותה לראשות בית ג' לקראת משחקי הדירוג. עידן ורד ולירן רוטמן כבשו את השערים, כשאלירן עטר לא נכלל בסגל בגלל היעדר של בדיקה רפואית אותה היה צריך לעשות לאחר שחלה בקורונה. הוא ישוב לסגל רק לאחר שישלים את הבדיקה.

אלירן עטר שחקן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
בדיקה חסרה. אלירן עטר על אזרחי הערב באשדוד/לירון מולדובן

המאמן רוני לוי אמר בסיום: "אחרי שלא הבקענו בשני המשחקים, תמיד כיף שיש גול. במהלך הזה של השער הראשון ראינו את האיכויות של השחקנים והם צריכים להביא יותר מזה. אנחנו עדיין בסוג של משחקי הכנה, לחלק מהשחקנים זה 90 דקות פעם ראשונה או שנייה. זה עדיין טיפה קשה, אבל אפשר להיות מרוצים מלא מעט דברים. מבחינה טקטית אנחנו עומדים טוב ויש מחויבות טובה. אנחנו רוצים להשתפר במשחק ההתקפה ובכל הקשור להנעת כדור. טבעי שיש כבדות וחוסר חדות בתחילת העונה, ואני מאמין שברגע שנשתחרר מזה יהיה יותר טוב. בשבת יהיה לנו משחק דירוג בגביע הטוטו ונעשה את המקסימום. זו עוד הכנה לקראת המשחק החשוב באירופה, הראש כבר שם".

עידן ורד: "כל השנה אנחנו אומרים שיש לנו איכות, אבל אנחנו צריכים להראות אותה. אנחנו צריכים להגיע בכל משחק ל-10-12 בעיטות לשער כי יש לנו חלק קדמי טוב מאוד. אנחנו צריכים להראות יותר מזה. ההגנה שלא ספגה? יש לנו את השוער הכי טוב בארץ, וכולם עושים את הצד ההגנתי טוב מאוד. זה מתחיל מהטקטיקה של רוני והעבודה בכל השבוע. תהיה כאן קבוצה חזקה, טובה ומנצחת - זו השאיפה שלנו".

לגבי הסיטואציה האישית שלו, אחרי ההתעניינות מקפריסין, אמר הקפטן: "אעזוב רק כשתהיה לי הצעה שלא אוכל לסרב לה. כל משחק שלי עם סרט הקפטן פה זה חלום ילדות, אני לא אוותר על זה כל כך מהר. אני מאושר פה, וזה לא פחות חשוב מכסף".

לקראת אירופה: "יש לנו בשבת הכנה אחרונה במשחקי הדירוג, וכמובן שהמטרה שלנו היא לנסוע לאלבניה ולעבור שלב. אנחנו שואפים להגיע כמה שיותר גבוה בליגה האירופית. לפני שלוש שנים הגענו לפלייאוף והרצון הוא להגיע לפחות לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully