וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בלקמן צפוי לפתוח מול ריגה, קנדיל יועדף על פני בן ביטון

17.8.2020 / 6:44

גאורגיוס דוניס מגבש את ההרכב לבכורה שלו במוקדמות ליגת האלופות ברביעי, המגן שהגיע מבאר שבע יאבד את מקומו, גררו וריקן יפתח, שכטר יתחיל על הספסל

מכבי תל אביב מציגה את גאורגיוס דוניס כמאמנה החדש/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

יומיים וחצי למשחק הראשון של מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות מול פ.צ. ריגה ומאמנה הטרי גיורגיוס דוניס, כבר מגבש את האחד עשר שלו.

ההעדפה של דוניס לעמדת המגן הימני היא מאור קנדיל על פני בן ביטון שהגיע הקיץ מהפועל באר שבע ופתח במשחק האחרון ביום חמישי שעבר באלוף האלופים. בצד הימני של הקישור אמור לפתוח אדוארדו גררו, גם בשל היעדרותו של יונתן כהן שמורחק בשל הכרטיס האדום שספג במשחק מול סודובה אשתקד.

אף שיש עדיין התלבטות בנוגע לאיתי שכטר, נראה כי בסופו של דבר החלוץ הישראלי יפתח על הספסל ואילו ניק בלקמן יעלה כחלוץ המטרה. אבי ריקן שפתח על הספסל במשחק האחרון אמור להיכנס להרכב בקישור לצד דן גלזר ודור פרץ שנחשבים לבטוחים ב-11.

ניק בלקמן מול מאור קנדיל, אימון מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
צפויים לפתוח. בלקמן וקנדיל/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

הלטבים ינחתו רק מחר בצהריים בנתב"ג וכבר כעבור ארבע שעות יערכו את האימון היחיד והמסכם שלהם למשחק על כר הדשא בבלומפילד. אוהדי מכבי תל אביב יוכלו לשמוע לראשונה את המאמן שלהם מדבר בשידור חי מחר במסיבת עיתונאים שתיערך ב-17:00 ותועבר בשידור חי בוואלה! ספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully