וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון ניצח גם בברצלונה, שיא היסטורי לקימי רייקונן

אלוף העולם חגג בגרנד פרי הספרדי זו השנה הרביעית ברציפות והגדיל את יתרונו בפסגה. הפיני הוותיק עבר יותר מ-83,846 ק"מ כנהג בסבב

תמונות המחאה של לואיס המילטון ונהגי פורמולה 1/רויטרס

המסע של לואיס המילטון לעבר אליפות עולם רביעית ברציפות ושביעית בקריירה, נמשך היום (ראשון) עם ניצחון רביעי העונה מתוך שישה מרוצים - הפעם בגרנד פרי הספרדי. המילטון, שניצח במרוץ בקטלוניה גם בשלוש השנים הקודמות, זינק מהפול פוזישן ולא נתן לאף אחד לאיים על שלטונו בדרך לניצחון חמישי בגרנד פרי הספרדי - רק אחד פחות מהשיא של מיכאל שומאכר.

אגב, זו הייתה הפעם ה-156 של לואיס המילטון על הפודיום (אחד משלושת הראשונים במרוץ) ובכך הוא הפך לראשון שעושה את זה ושבר את השיא של שומאכר עם 155. במקום השלישי ניצב סבסטיאן פטל עם 120.

המילטון אמר לאחר מכן: "אני בשכרון חושים. זה היה מדהים, הוצאנו לפועל את האסטרטגיה שלנו במוידק. אני רוצה להודות לכל אנשי היצרן ולמגיד שלום לכל מי שצופה בנו מהבית בימים הקשים האלה. תשמרו על עצמכם, ותזכרו לעטות מסכות".

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1. רויטרס
שיאן הפודיומים החדש. לואיס המילטון/רויטרס

ואלטרי בוטאס, חברו של המילטון לקבוצת מרצדס, זינק אמנם מהמקום השני, אבל ראה את הגב של מקס ורשטאפן מרד בול, שעקף אותו ונותר לפניו גם בדירוג הנהגים הכללי. לאנס סטרול (רביעי) וסרחיו פרס (חמישי) סידרו יחד 22 נקודות לרייסינג פוינט, וקרלוס סאינס עקף את פטל בהקפה ה-66 וסיים שישי - לפני אלוף העולם לשעבר שאותו הוא יחליף בפרארי בשנה הבאה.

שארל לקלר נאלץ לפרוש בהקפה ה-41 עוד לפני כן קימי רייקונן שסיים במקום ה-14 קבע שיאי סבב חדש עם 83,846 ק"מ כנהג בפורמולה 1 - יותר מכל אחד אחר בהיסטוריה.

דירוג הנהגים (אחרי שישה מרוצים מתוך 13 שנקבעו לעונת 2020):

1. לואיס המילטון (מרצדס, בריטניה) 132 נקודות
2. מקס ורשטאפן (רד בול, הולנד) 95
3. ואלטרי בוטאס (מרצדס, פינלנד) 89
4. שארל לקלר (פרארי, מונאקו) 45
5. לאנס סטרול (רייסינג פוינט, קנדה) 40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully