וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דן ביטון חתם כמושאל מלודוגורץ, "במועדון הגדול ביותר שרצה אותי יותר מכולם"

16.8.2020 / 16:21

האלופה ביצעה החתמה שלישית לעונת 2020/21, וראשונה מאז מינויו של גאורגיוס דוניס, כשצירפה את הקשר בן ה-25 שכבש חמישה שערים בליגה הבולגרית בעונה החולפת ולפני כן שיחק באשדוד ובאר שבע

מכבי תל אביב מציגה את גאורגיוס דוניס כמאמנה החדש/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אחרי הארכת חוזהו של אייל גולסה, מכבי תל אביב ביצעה היום (ראשון) החתמה ראשונה בעידן גאורגיוס דוניס, כשצירפה את דן ביטון עם חוזה לעונה אחת כמושאל מלודוגורץ. לצהובים תהיה אופציית רכישה בסיום העונה.

ביטון, שקיבל את החולצה מספר 17, אמר לאחר החתימה: "אחרי שנה בחו"ל אני חוזר לארץ עם תיאבון גדול להצליח במועדון הגדול ביותר בישראל שרצה אותי יותר מכולם. בעונה שעברה זכיתי באליפות ושיחקתי בשלב הבתים באירופה והכוונה שלי להמשיך בדיוק בקו זה. כדי שזה יקרה, צריך לעבוד קשה ואני מצפה לפגוש את צוות האימון ואת חברי החדשים לקבוצה".

אגב, כחצי שעה לפני ההודעה הרשמית על צירופו של ביטון, באתר של מכבי תל אביב כבר הופיעה התמונה של הקשר, אבל היא נמחקה מיד לאחר מכן.

דן ביטון מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
מאלופת בולגריה לאלופת ישראל. דן ביטון/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

הקשר בן ה-25 נמכר בקיץ שעבר לאלופת בולגריה תמורת 1.25 מיליון יורו וחתם לשלוש שנים, אבל לא תפס מקום של קבע בהרכב למרות סיום עונה טוב שבמהלכו הוסיף שלושה שערים. סך הכול כבש חמישה שערי ליגה ב-21 משחקים כשותף לאליפות של לודוגורץ, והוסיף עוד שער אחד (במוקדמות) בשמונה הופעות בליגה האירופית.

מכבי תל אביב תהיה הקבוצה השלישית שלו בישראל, אחרי שגדל בהפועל באר שבע והיה שותף לאליפות אחת. בספטמבר 2016 הושאל לאשדוד שלאחר מכן מימשה את האופציה עליו, ובמדיה כבש 11 שערי ליגה. ביטון הצטרף לטל בן חיים ובן ביטון שחתמו לפני כן, ועכשיו תתמקד האלופה בחיזוק זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully