וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: אליאור משעלי חתם לעונה, דניאל פלשר חזר

עודכן לאחרונה: 16.8.2020 / 21:41

החלוץ בן ה-25 כבש בעונה שעברה 14 שערים בליגה הלאומית במדי הפועל אום אל פאחם והפועל ניר רמת השרון, הבלם שהיה שותף לעליית הליגה חתם לשנתיים

אליאור משעלי, מכבי פתח תקוה. אתר רשמי מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
אליאור משעלי במרכז עם סוכנו עידן בן אבו ויו"ר מכבי פתח תקוה, אבי לוזון/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי פתח תקוה

החלוץ אליאור משעלי חתם היום (ראשון) במכבי פתח תקוה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. משעלי בן ה-25, שחתם באמצעות סוכנו עידן בן אבו, החל את העונה הקודמת במ.ס. אשדוד, אבל שוחרר ממנה אחרי שתי הופעות קצרות בגביע הטוטו. הוא חתם בהפועל אום אל פאחם ובינואר עבר להפועל ניר רמת השרון. הוא סיים את העונה בליגה הלאומית עם 14 שערים, כולל אחד בניצחון של רמת השרון 0:2 על אותה מכבי פתח תקוה.

משעלי מצטרף לחלק קדמי שכולל גם את תאי בריבו, אור אינברום וליאל עבדה שהמשיכו בקבוצה מהעונה שעברה, וכן את רוי רונן ויהונתן לוי שהצטרפו לאחרונה. גם הזר החדש, אסמיר סוליץ', הוא שחקן התקפי שמתופקד בדרך כלל כשחקן כנף הוא מתחת לחלוץ. במכבי פתח תקוה מקווים להתאושש במהרה מהתבוסה אתמול 4:1 להפועל כפר סבא בגביע הטוטו.

מכבי פתח תקוה הודיעה גם על חזרתו של הבלם דניאל פלשר, שהיה שחקן הרכב כמושאל בעונת העלייה מהלאומית. פלשר בן ה-23 שב לבני יהודה אחרי ההשאלה, אבל ביקש להשתחרר מהקבוצה בשבוע שעבר וכעת חתם לשנתיים אצל המלאבסים.

האלופה: מכבי תל אביב

האירופיות: מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע

העולות: מכבי פתח תקוה, בני סכנין

היורדות: סקציה נס ציונה, הפועל רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully