וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי כבש בפנדל, גוואנגז'ו R&F ניצחה את דליאן 0:1

עודכן לאחרונה: 16.8.2020 / 20:36

החלוץ הישראלי דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-30 וקבוצתו רשמה ניצחון ראשון העונה אחרי שצברה לפני כן נקודה בודדת. 25 דקות לסבע. הפסד לרפאלוב ואנטוורפן, שער לקאניוק בהכנה בתאילנד

מכבי תל אביב מציגה את גאורגיוס דוניס כמאמנה החדש/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ערן זהבי כבש היום (ראשון) את שער הניצחון של גוואנגז'ו R&F על דליאן במחזור החמישי בליגה הסינית. החלוץ הישראלי הבקיע בפנדל בדקה ה-30 וקבוצתו ניצחה 0:1 בחוץ, הניצחון הראשון שלה העונה. כעת לחבורה של ג'ובאני ואן ברונקהורסט יש 4 נקודות מ-15 אפשריות.

זהבי מצא את הרשת כבר בדקה ה-12 וחגג בתנועת הירי המפורסמת שלו, אבל צוות ה-VAR בדק ומצא שהחלוץ היה בנבדל של כמה סנטימטרים בעת קבלת הכדור ולכן פסל את השער. דיא סבע נכנס במקום רנטאיניו בדקה ה-65, במה שהייתה ההופעה השנייה שלו העונה.

לזהבי שסיים את העונה שעברה כמלך שערי הליגה הסינית, יש כעת שני כיבושים ב-5 משחקים. את טבלת המבקיעים מוליך שחקן גוואנגז'ו אברגרנדה, ויי שיהאו, לו 6 שערים.

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי. GettyImages
שער פסול ושער בפנדל. זהבי/GettyImages

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב של אנטוורפן ושיחק 74 דקות בהפסד 2:1 בחוץ לסרקל ברוז'. הקבוצה של הקשר הישראלי הובילה משער של פיטר גרקנס (32), אבל ספגה צמד מגי אמבנזה (80 ו-87) ונותרה עם נקודה אחת אחרי שני מחזורים בליגה הבלגית.

* גידי קאניוק שיחק לראשונה במדי בוריראם יונייטד, קבוצתו התאילנדית החדשה, וכבש את השער הראשון ב-1:3 על קון קין מהליגה השנייה במשחק הכנה. הליגה תיפתח רק בעוד כחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully