וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפער: 22 אחוז. הפועל באר שבע ורמזי ספורי לא מוצאים פיתרון

16.8.2020 / 9:25

מקורב לקשר טוען שבשל עניינים אישיים ומשפחתיים, קשה לו מאוד לקבל את דרישת הקיצוץ הגבוהה. הקבוצה תצא למחנה אימונים, ויטור, ז'וזואה ואקולטסה סיימו את תקופת הבידוד ויצטרפו. שביעות רצון מזימונו של אילי מדמון בן ה-17 לסגל הנבחרת האולימפית

מכבי תל אביב מציגה את גאורגיוס דוניס כמאמנה החדש/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

משחקי אלוף האלופים מול מכבי תל אביב המחישו להפועל באר שבע שההכנה שלה לעונה היתה רחוקה מלהיות אופטימלית. לשם כך תצא היום (ראשון) הקבוצה למחנה אימונים מקוצר בן שלושה ימים באשקלון במהלכו תקיים משחק אימון מחר מול הפועל רמת גן.

מי שיצטרפו לראשונה לקבוצה הם הזרים מיגל ויטור, ז'וזואה ואלטון אקולטסה שסיימו את תקופת הבידוד שלהם בסוף השבוע ואחרי שהתאמנו בקפסולה נפרדת, יוכלו להתאמן עם כל חבריהם לקבוצה. מי שיחזור היום גם הוא להתאמן עם הקבוצה הוא לואי טהא שהחל מיום חמישי בבוקר סבל מדלקת גרון ובגלל זה החמיץ את המשחק מול מכבי תל אביב ביום חמישי. הזר הקולומביאני החדש ג'ונתן אגודלו יחמיץ את המחנה וגם את המשחק נגד דינמו באטומי במוקדמות הליגה האירופית כיוון שנחת בארץ רק שלשום.

שחקן הפועל באר שבע אילי מדמון מול שחקן הפועל חיפה תומר אלטמן. ברני ארדוב
קיבל זימון לנבחרת האולימפית. מדמון/ברני ארדוב

בהפועל באר שבע מרוצים שהרחיבו את מעגל שחקני הקבוצה שישתייכו לסגל הנבחרת האולימפית החדשה של ניר לוין. אילי מדמון בן ה-17 קיבל זימון לנבחרת וכך גם רותם חטואל ותומר יוספי. השלושה יצטרכו לעבור ביום שלישי ממחנה האימונים של הפועל באר שבע לאימון הנבחרת בשפיים כחלק מההכנות למוקדמות אליפות אירופה מול איי פארו וקזחסטן.

באשר לרמזי ספורי, בקבוצה לא מצליחים להגיע להסכמה עם הקשר שמוכן לקצץ 20 אחוז בעוד שבבאר שבע מבקשים קיצוץ של 42 אחוז. מקורב לשחקן טוען שהוא לא מתעקש בצורה שאינה מוסברת, אלא יש כאן הרבה מעבר ומדובר בעניינים אישיים ומשפחתיים שבגינם קשה לו מאוד לקבל את דרישת הקיצוץ הגבוהה. גם קייס גאנם עדיין לא הגיע להבנות עם הקבוצה על גובה הקיצוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully