וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטלנד גברה 122:126 על ממפיס ועלתה לפלייאוף

סלים קריטיים של סי. ג'יי. מקולום (29) במאני טיים העניקו ניצחון דרמטי לקבוצתו וקבעו כי הבלייזרס ייפגשו את הלייקרס בסיבוב הראשון

קבוצת הכדורסל של ברצלונה מתכוננת לעונה/מתוך הטוויטר של ברצלונה

פורטלנד השלימה הערב (שבת) את העבודה והבטיחה את מקומה בפלייאוף ה-NBA לאחר שגברה 122:126 על ממפיס. הבלייזרס סיימו את העונה הסדירה במקום השמיני במערב, ופגשו את הגריזליס מהמקום התשיעי לפליי-אין שיקבע איזו קבוצה תשחק בסיבוב הראשון בפלייאוף. הקבוצה של טיילור ג'נקינס הייתה זקוקה לניצחון במשחק הערב, כשבמקרה כזה הייתה זקוקה לעוד ניצחון ביום ראשון כדי לתפוס את המקום השמיני, אך נכנעה לאחר שאיבדה יתרון בדקות ההכרעה וראתה את סי.ג'יי. מקולום (29) קובע מהפך במאני טיים. המשמעות היא שפורטלנד, שהייתה זקוקה לניצחון אחד מבין שני מפגשים אפשריים עם הגריזליס - תפגוש ביום שני את לוס אנג'לס לייקרס לפתיחת סדרת הפלייאוף במערב.

הפתיחה הייתה כולה של הבלייזרס ששייטו ליתרון דו ספרתי קל במהלך הרבע הראשון, אותו סיימו ביתרון 19:31. ממפיס עלתה כמו מלוע של תותח לרבע השני, פתחה אותו עם 2:17 ונטלה את ההובלה. ג'ה מוראנט לקח על עצמו הרבה במשחק, וחדר עד הטבעת כמעט בכל רגע שרצה, בעוד יונאס ולאנצ'יונאס (29) נתן מלחמה נהדרת מתחת לסלים. בצד השני, יוסוף נורקיץ' (22) השיב אש לליטאי, בעוד דמיאן לילארד כרגיל היה מעל כולם עם 31 נקודות והראה למה נבחר ל-MVP של הבועה.

סי. ג'יי. מקולום שחקנה של פורטלנד טריילבלייזרס. GettyImages
התעלה במאני טיים ושלח את פורטלנד למפגש עם הלייקרס בפלייאוף. סי. ג'יי. מקולום/GettyImages

הגריזליס שמרו על יתרונם במהלך הרבע הראשון, והצליחו להשיג סלים חשובים ועצירות בכל פעם שפורטלנד התקרבה. בשלוש הדקות האחרונות הגיעה ההתעוררות של מקולום שקלע קליעות קלאצ' קריטיות, בעוד הגריזליס לא הצליחו לקלוע. 122:126 בסיום לפורטלנד, שהבטיחה את מקומה בפלייאוף. מוראנט היה נפלא בשורות ממפיס וסיים עם 35 נקודות ו-8 אסיסטים, אך לקבוצתו לא היה הערב את מה שצריך, והיא סיימה את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully