וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיא דרור: "לצערי גם אחרי שכבשתי, הפועל כפר סבא לא רוצה אותי"

שחקן הפועל כפר סבא שכבש את השער השלישי ב-1:4 על מכבי פתח תקוה שיתף בתחושותיו לאחר המשחק: "רוצה להישאר, הוכחתי שאני מתאים לליגה"

שגיא דרור בתום ניצחונה של הפועל כפר סבא על מכבי פתח תקוה/דוברות הפועל כפר סבא

בהפועל כפר סבא נרשמו לא מעט חיוכים לאחר שהקבוצה הביסה 1:4 הערב (שבת) את מכבי פתח תקוה במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים בגביע הטוטו. השחקנים של עמיר תורג'מן פתחו מצוין את המשחק עם שני שערים בחצי השעה הראשונה, וניצלו הרחקה מוקדמת של איתן אזולאי (18) כדי לצאת עם ניצחון חוץ קליל וראשון במפעל.

שגיא דרור שכבש את השער השלישי של קבוצתו אך עשוי בכל זאת לעזוב, אמר בסיום: "לצערי גם אחרי המשחק הקודם שהבקעתי וגם אחרי המשחק הזה המועדון לא רוצה אותי. אני מקווה שאחרי ההופעה הטובה שלי במשחקים האחרונים שהרשמתי והוכחתי שאני מתאים לליגה הזו אני אקבל הצעה בליגת העל. אמרתי כמה פעמים שאני רוצה להישאר, מצד שני אי אפשר להישאר בכח. לצערי הרב אני מרגיש שלא באמת רוצים אותי פה. אני שמח שהוכחתי והראיתי מה שאני יודע ומה אני שווה. החלום שלי הוא להגיע לאחת הקבוצות הגדולות בישראל, אבל כרגע אני מתרכז איפה אני אהיה בשבוע הבא".

מאמן הפועל כפר סבא עמיר תורג'מן: "משחק טוב שלנו, אבל כמו שלפני שבוע הפסדנו 3:0 למכבי נתניה ולא נכנסנו לדיכאון, גם עכשיו לא נצא במחולות. סך הכל אני מרוצה מהגישה ומההתקדמות של השחקנים. עברנו שבוע לא קל. אני רוצה שהקבוצה תלך ותשתפר כל הזמן. זה רק גביע הטוטו ולא הרבה שחקנים שיחקו, אבל מצד שני אלה ששיחקו נתנו לי חומר למחשבה. אני יודע שיש לנו קבוצה טובה וחזקה, ואם נביא שחקנים מצבינו יהיה יותר טוב".

שחקן הפועל כפר סבא שגיא דרור. דני מרון
יישב עם ראשי המועדון למו"מ במהלך השבוע. שגיא דרור/דני מרון

על שגיא דרור: "הדבר הכי חשוב מבחינתו זה לדעת לעשות את ההפרדה. הרבה פעמים דברים לא מסתדרים בין מועדון לשחקן. השבוע שגיא נתן משחקים טובים. העיקר שיידע לעשות את ההפרדה בין כל רעשי הרקע ויהיה בסדר. נשב איתו במהלך השבוע ונראה מה יהיה איתו. תהיה תחרות גדולה וחזקה על ההרכב. סומך עליו וגם על שחקנים אחרים".

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון: "אני חושב שכל אחד המשחקנים נתן את כל כולו. זה למעשה המשחק השלישי שלנו, ואחרי 17 דקות היינו בעשרה שחקנים. המשכנו לשחק גם לאחר שהיריבה עלתה ליתרון ובכל שלב. אני תמיד לוקח אחריות, אבל אני חושב שהעובדה שנשארנו בעשרה שחקנים בשלב כל כך מוקדם פגעה בנו. כפר סבא ניצלו את ההזדמנויות שהיו להם, ניצחו וכל הכבוד להם".

על השאלה האם קבוצתו מוכנה לליגת העל: "מכבי פתח תקוה עדיין לא נמצאת עם כל הסגל שלה, יש לנו עוד חוסרים של שחקנים. נשלים את הסגל ונהיה מוכנים לליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully