וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמיאן לילארד נבחר לשחקן המצטיין של הבועה, ניו אורלינס פיטרה את אלווין ג'נטרי

הפליקנס החליטו לפטר את המאמן בחמש השנים האחרונות אחרי שורה של אכזבות. נבחרה החמישייה של הבועה, מונטי וויליאמס מפיניקס נבחר למאמן המצטיין

קבוצת הכדורסל של ברצלונה מתכוננת לעונה/מתוך הטוויטר של ברצלונה

ניו אורלינס פיטרה היום (שבת) את מאמן הקבוצה אלווין ג'נטרי, אחרי סיום העונה המאכזב שלו ושל הפליקנס בבועה באורלנדו. לג'נטרי נותרה עוד שנה בחוזה שלו, אבל ניו אורלינס העדיפה לשחררו, וכעת היא תחפש מאמן חדש, לצד שיקגו בולס וברוקלין נטס.

מאמן ניו אורלינס פליקנס אלווין ג'נטרי. AP
הבטחה שנגמרה באכזבה. ג'נטרי/AP

הג'נרל מנג'ר של ניו אורלינס, דייויד גריפין, יחפש מאמן שיוליך להצלחות את הסגל הצעיר של הקבוצה, שכולל את זאיון וויליאמסון וברנדון אינגרם, כאשר חלק מהשמות שהוזכרו כמועמדים הם ג'ייסון קיד (עוזר מאמן הלייקרס), טיי לו (עוזר מאמן הקליפרס, ובעבר מאמן קליבלנד) וקני אטקינסון (מאמן הנטס לשעבר). גם ז'אק ווהן מועמד, אם עוזר מאמן הנטס לא יקבל את המשרה בקבוצתו. גריפין עבד בעבר עם טיי לו כאשר זכו באליפות בקליבלנד, ועבד עם קיד בתקופתו בפיניקס.

עוד בוואלה!

הארדן לא היחיד שעשה היסטוריה: המספרים של עונת 2019/20

לכתבה המלאה

ניו אורלינס מינתה את ג'נטרי ב-2015, כשהיה חלק מצוות האימון של גולדן סטייט וזכה עמה באליפות. בחמש העונות שלו בפליקנס, הקבוצה הייתה במאזן 175:225, כשהיא מתמודדת עם לא מעט פציעות. ג'נטרי פתח עם 140 חמישיות שונות בתקופה הזו.

*הליגה הודיעה שדמיאן לילארד נבחר ל-MVP של הבועה. לילארד, כוכב פורטלנד (2:6 באורלנדו), קיבל את המקום הראשון של כל 22 הבוחרים, אחרי שהעמיד במשחקים האחרונים ממוצע של 37.6 נקודות ו-9.6 אסיסטים. מאמן פיניקס מונטי וויליאמס, שהוליך את קבוצתו ל-0:8 בבועה, נבחר למאמן המצטיין של המשחקים באורלנדו. החמישייה של הבועה: לילארד, דווין בוקר, לוקה דונצ'יץ', ג'יימס הארדן וטי ג'יי וורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully