וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלנובלה נמשכת: פואנלברדה הורדה לליגה השלישית בספרד

ביהמ"ש הורה להעניש את המועדון בגלל עבירות על הנחיות הקורונה. בפואנלברדה רותחים: מזימה של ההתאחדות כדי שלה קורוניה תישאר

אוהדי דפורטיבו לה קורוניה מגיעים לתמוך בקבוצה במשחק ההישרדות/מתוך יוטיוב

בווידאו: אוהדי דפורטיב לה קורוניה לפני המשחק הדחוי נגד פואנלברדה

פרשת המחזור האחרון בליגת המשנה בספרד הולכת ומסתעפת וכעת שופט בית המשפט הורה להתאחדות לכדורגל להוריד את פואנלברדה ליגה, מה שבדיעבד יגרום גם להישארותה של דפורטיבו לה קורוניה.

למי שלא עקב, הרי תקציר העניינים: משחקי המחזור האחרון בליגה השנייה בספרד נקבעו לשעה אחידה, אבל בפואנלברדה שהתארחה בלה קורוניה, גילו כמה מקרים של נשאי קורונה. המשחק נדחה, דפורטיבו ירדה (גם אם הייתה משחקת הייתה יורדת) ופואנלברדה נותרה בתמונת המאבק על פלייאוף העלייה.

בקרב קבוצות הליגה קמה צעקה. הטענה הייתה שאם משחק אחד נדחה, כל המחזור היה צריך להידחות וכמה מהן אף דרשו שכל המשחקים ייערכו מחדש. בסופו של דבר לה קורוניה ניצחה את פואנלברדה 1:2 במשחק הדחוי ומנעה מיריבתה מקום בפלייאוף. הרוחות נרגעו ברוב המועדונים, אבל לא אצל דפור.

שחקן פואנלברדה, חוסה רודריגס. GettyImages
זה עדיין לא סוף הסיפור. רודריגס ופואנלברדה/GettyImages

בלה קורוניה טענו שפואנלברדה הפרה את הנחיות משרד הבריאות, ההתאחדות ומנהלת הליגות ושלכן עליה לספוג עונש הורדת נקודות שיוביל אותה היישר לליגה השלישית.

שופט חוקר מונה לבדוק את הפרשה והוא קיבל את הטענות לפיהן פואנלברדה יצאה ללה קורוניה באותו יום של המשחק הדחוי בידיעה שארבעה אנשים נגועים בנגיף הקורונה. הוא הורה לקנוס את המועדון ב-15 אלף יורו וגרוע בהרבה מכך: להוריד אותו לליגה השלישית.

לפואנלברדה ניתנו 10 ימים להגיש ערעור והתחושה היא שכולם עושים הכול כדי שדפורטיבו לה קורוניה תישאר בליגה. ביום חמישי שיגרו ראשי המועדון מכתב תלונה קשה לבית המשפט, בו הם מאשימים בכירים בהתאחדות לכדורגל, כולל הנשיא לואיס רוביאלס, במזימה שנועדה להוריד את פואנלברדה ולהשאיר את דפורטיבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully