וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסיאן פאבר: "מה שאמרו עליי היה מוגזם ומטומטם, זה פגע בי"

מאמן בורוסיה דורטמונד דיבר על הביקורת שחטף מהתקשורת: "כולם אמרו לי שזה היה משוגע, איך שדיברו עליי. זה לא מקצועי"

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים/מתוך הטוויטר

מאמן בורוסיה דורטמונד לוסיאן פאבר דיבר היום (שישי) על העונה האחרונה ועל הביקורת שספג בגרמניה על חוסר ההצלחה של הקבוצה שלו. כזכור, השוויצרי לא הצליח להוביל את הקבוצה לזכייה בתואר כשהיא מודחת בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי פריז סן ז'רמן ומאבדת את האליפות בגרמניה אחרי סיום עונה רע כשבין לבין היא גם מודחת מהגביע על ידי ורדר ברמן מהתחתית. בסופו של דבר ולמרות הרבה ספוקלציות פאבר נשאר בדורטמונד, לפחות בינתיים.

לוסיאן פאבר מאמן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
יש לו טענות קשות נגד התקשורת בגרמניה. פאבר/רויטרס

"צריך להגיד בכנות, הרבה אנשים בצרפת ובשוויץ אמרו לי שזה היה משוגע, איך שהתקשורת בגרמניה דיברה עליי", אמר פאבר, "זה היה סקנדל. ברור שקשה לתקשורת, אבל מה שאמרו עליי היה מוגזם ובשבילי גם טמטום לפעמים. זה ממש לא מדויק ולא נכון. אף אחד, או לא הרבה אנשים, ניתחו את הקבוצה שלנו ואת היכולות שלנו בהשוואה לקבוצות אחרות. הם רק אומרים שאנחנו מפסידים והמאמן אשם, אבל זה לא ניתוח. זה לא מקצועי. חייבים להסתכל על הסגל ולראות מה השחקנים יכולים לעשות. זה לא נורמלי ובשבילי גם לא מקצועי, אני מצטער.

"הרבה אנשים רואים פשוט שאנחנו לא משחקים מדהים, אבל אנחנו נותנים את המיטב שלנו, עובדים קשה מאוד ויש לנו שחקנים טובים. אבל בשבילי הכול היה מוגזם מאוד ולא נכון. האנשים שמכירים אותי יודעים שבשבילי זה היה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully