וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ: "לא מספיק לנצח את ריאל", גרסיה: "הניצחון על יובנטוס נתן לנו הרבה ביטחון"

השתיים ייפגשו ברבע גמר האלופות (שבת, 22:00, ספורט5), אגוארו ייעדר אצל האנגלים, מנדי כשיר. קייל ווקר: "פפ מעביר את המסר, ואנחנו מקשיבים, אבל הכול תלוי בשחקנים"

רבע הגמרהסתיים15/08/2020
מנצ'סטר סיטי
  • בראונה (69)
3:1
  • (24) קורנה
  • (79) דמבלה
  • (87) דמבלה
ליון
שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים/מתוך הטוויטר

שלב רבע הגמר בליגת האלופות יימשך גם מחר (שבת, 22:00, ספורט5), עם המפגש המסקרן בין מנצ'סטר סיטי לליון. אחרי איבוד תואר האליפות באנגליה, הקבוצה של פפ גווארדיולה תרצה לעשות עוד צעד אל עבר התואר היוקרתי ביותר באירופה, בעוד שמנגד הצרפתים רוצים להמשיך את המסע המופלא שלהם עם העפלה לארבע האחרונות. זה יהיה המפגש השלישי בין השתיים בליגת האלופות; המפגש הראשון ביניהן נגמר ב-1:2 לליון בעוד שהשני הסתיים ב-2:2. המשמעות היא שאם הסיטיזנס ינצחו, יהיה זה הניצחון הראשון שלהם על היריבה הצרפתית.

סרחיו אגוארו, שסובל מפציעה בברך, לא צפוי לקחת חלק בהתמודדות בעוד שבנג'מין מנדי יהיה כשיר. עדיין לא ברור אם רודריגו, שנפצע והוחלף בשמינית, יוכל ליטול חלק במפגש.

"הסיבה היחידה שאנחנו כאן - לזכות בליגת האלופות", אמר פפ גווארדיולה. "לנצח את ריאל מדריד זה לא מספיק, אם נחשוב שזה מספיק, זה רק יראה כמה אנחנו קטנים. אם רוצים לזכות בתואר, צריך לנצח כמה מועדונים גדולים".

"פפ מעביר את המסר ואת המידע באימונים, ואנחנו מקשיבים", אמר קייל ווקר. "אך למרות זאת, אני חושב שהכול תלוי בשחקנים. אם אחד השחקנים יטעה ונשלם על כך, לדוגמה. אני מקווה שזה לא יקרה ושנפתח את המשחק בצורה טובה. ליון קבוצה מצוינת עם שחקנים נהדרים, היא תקשה עלינו מאוד. אבל גם לנו יש שחקנים טובים מאוד וגם אנחנו מוכנים מבחינה טקטית להתמודדות. צפינו בלא מעט סרטונים של ליון כדי ללמוד את השחקנים לעומק. נצטרך להקשיב למאמנים שלנו ולהיות ממושמעים על המגרש".

מאמן ליון רודי גרסיה. רויטרס
מאמין בשחקניו. גרסיה/רויטרס

"למנצ'סטר סיטי שחקנים אדירים, אולי מהטובים בעולם, בטח מבחינה טכנית", ציין מאמן ליון רודי גרסיה. "הניצחון על יובנטוס נתן לנו הרבה, בעיקר מבחינה מורלית. נגיע למשחק עם המון ביטחון למרות שברור שמנצ'סטר סיטי היא הפייבוריטית. נצטרך להיות אמיצים מאוד, חזקים, נחושים ולשמור על הכדור".

הרכבי הקבוצות

אצטדיון: ז'וזה אלבלאדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully