וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אחמד עאבד יחתום באחי נצרת, עומר בוארון עבר להפועל רמת גן

שחקן הכנף בן ה-30 פתח בגביע הטוטו כנבחן וישוב לקבוצת נעוריו אחרי שסייע לקרית שמונה להישאר בליגת העל. האורדונים ממשיכים להתחזק

עירוני קרית שמונה נשארת בליגת העל/צילום: שלמה וייס עריכת וידאו: שאול אדם

אחמד עאבד צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה בקבוצת נעוריו מכבי אחי נצרת. שחקן הכנף בן ה-30 התאמן עם קבוצת הלאומית בתקופה האחרונה, לאחר שחרורו מעירוני קרית שמונה, ואתמול (חמישי) גם פתח בהרכב כנבחן בהפסד 3:0 להפועל נוף הגליל בגביע הטוטו.

עאבד החל את דרכו באחי נצרת בליגה הלאומית ב-2008, עלה עם הקבוצה לליגת העל ואז גם ירד איתה אחרי עונה. ב-2011 עבר לעירוני קרית שמונה, איתה זכה באליפות היסטורית ולאחר מכן גם בגביע המדינה. ב-2016 ערך את הופעתו היחידה במדי נבחרת ישראל ובינואר 2018 יצא לקדנציה קצרה בגירסונספור הטורקית, לפני שחזר לארץ עם חוזה בהפועל תל אביב. בינואר האחרון שב לקרית שמונה וסייע לה להישאר בליגה, וכעת הוא קרוב לסגור מעגל נוסף ולחזק את הסגל של ניר ברקוביץ', שנפרד השבוע מספואן חילו ומוחמד חטיב שעברו לרמת השרון.

אחמד עבאד שחקן מכבי אחי נצרת. גולר
חוזר הביתה. אחמד עאבד, משמאל, במדי אחי נצרת ב-2010/גולר

הפועל רמת גן צירפה לשורותיה את החלוץ עומר בוארון, ששוחרר אתמול מהסגל של הפועל פתח תקוה לאחר שלא הסכים לקיצוץ. בוארון בן ה-28 אמר לאחר החתימה: "הגעתי למועדון עם אנשים חמים. שיהיה לנו בהצלחה, המטרה ברורה לכולם". האורדונים מכוונים לעליית ליגה, אחרי שהחתימו בין היתר את וובה בראון, ישראל זגורי, מיקו ממן, אחמד שעבאן ואכרם שריח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully