וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של שון וייסמן רומז שהוא עומד להימכר, אליאל פרץ מלהיב את וולפסברגר

החלוץ עדיין לא חזר לאימונים, נציגו מבהיר: "אנחנו בשיחות אינטנסיביות עם קבוצות שמעוניינות בו". הקשר קיבל מחמאות מהמאמן

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים/מתוך הטוויטר

צמד הישראלים של וולפסברגר מעסיקים את הקבוצה - אולם כל אחד בנסיבות אחרות. שון וייסמן, שמחפש קבוצה חדשה אחרי עונת השיא בה סיים כמלך השערים של אוסטריה, עדיין לא חזר לאימוני הקבוצה ושוהה לצד אשתו הכורעת ללדת, אולם בתקשורת המקומית תוהים האם הסיבות הן רק אישיות.

כזכור, וייסמן נכנס לעונתו האחרונה בחוזה והקבוצה האוסטרית נחושה למכור אותו לכל המרבה במחיר בליגה בכירה יותר. סוכנו רוי רייבר רמז הבוקר (שישי) לאתר "קליינה צייטונג" שוייסמן אכן בדרך החוצה מהקבוצה. "לא שואלים את הרופא מה מצבו של הפציינט בזמן ניתוח", רמז, ואמר ש"העובדות הן שאנחנו מנהלים שיחות אינטנסיביות עם כמה קבוצות בנוגע למעבר של וייסמן".

החלוץ עצמו סירב להתייחס לעתידו ואמר בקצרה ש"אנחנו מחכים שאשתי תלד". בתקופה האחרונה נקשר שמו של וייסמן בעבר לכמה קבוצות בכירות. על פי התקשורת הטורקית, גלאטסראיי מחזרת אחריו נמרצות, ובספרד דווח שגם ויאדוליד מביעה בו עניין.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
מי תהיה הקבוצה הבאה שלו? שון וייסמן/GettyImages

מנגד, אליאל פרץ מככב בנסיבות אחרות לגמרי. הקשר שהצטרף מהפועל חדרה מרשים באימונים וכבר הספיק לכבוש במשחק אימון של הקבוצה. "אנחנו הולכים ליהנות ממנו", אמר מאמן וולפסברגר פרדיננד פלדהופר. "הוא גבוה ופיזי מאוד, וזה יתרון כי רוב השחקנים שלנו קצת נמוכים. הוא מסוגל לשחק עם הגב לשער ומתאים את עצמו לכל סיטואציה. אני מאוד מתרשם ממנו".

סוכנו של פרץ לינו היידוק אמר שהוא רואה בו פוטנציאל עצום. "אני משוכנע שהוא מסוגל להגיע למועדונים גדולים יותר. הוא קיבל הצעה מאוסטריה וינה, אבל העדיף את וולפסברגר כי ראה שזה עבד כל כך טוב עם שון וייסמן. פלדהופר מאוד רצה אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully