וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילין לוקאס חתם בנהריה, דביון בנס ציונה, יורקוביץ' בבאר שבע, נאש במכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 16.8.2020 / 15:11

אקס הפועל ירושלים מצטרף לסגל המעניין של פרנקו, חבר חמישיית העונה ביוון לשעבר עובר לנס ציונה, הפורוורד היהודי מגיע משוויץ. הפועל תל אביב צירפה את אפשואו

עוז בלייזר לאחר שהצטרף למכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

עירוני נהריה ממשיכה לבנות את הסגל בקצב מהיר והבוקר (שישי) הודיעה על החתמתו של הגארד קיילין לוקאס, ששיחק לפני שנתיים בהפועל ירושלים, לעונה הקרובה. לוקאס, שנחשב לשחקן בעל פרופיל גבוה לליגת העל, מצטרף לסגולים שצירפו אתמול את ג'רון בלוסומגיים וג'ו אלכסנדר. "אני שמח שהצלחנו לגייס את קאלין לקבוצה החדשה שמתגבשת אצלינו. מדובר בשחקן קבוצתי, מוכשר ומגוון מאד. קאלין מגיע עם ניסיון עשיר שיעזור לו להשתלב במהרה", אמר דני פרנקו על ההחתמה.

לוקאס (31, 1.85) היה כוכב מכללות במישיגן סטייט, ואף קלע סל ניצחון ענק נגד מישיגן ב-2010. הישגו הגדול במכללות היה שחקן השנה בביג אטן, בשנה שמישיגן סטייט נעצרה בגמר המכללות. את הקריירה המקצוענית שלו החל באולימפיאקוס, שוחרר במהלך העונה וסיים את העונה בבנביט בה שיחק גם בעונת 2012/13. לאחר מכן עבר לשנתיים בליגת הפיתוח עם משחק אחד במדי ממפיס גריזליס. במרץ 2015 חזר לטורקיה, הפעם לטד קולילחר, בה שיחק גם בעונה לאחר מכן.

את עונת 2016/17 העביר בשתי קבוצות שונות בליגת הפיתוח, ובעונה לאחר מכן הגיע להפועל ירושלים בחודש נובמבר ורשם 8.5 נקודות ו-2.4 אסיסטים בממוצע בקבוצה בליגה הסדירה ו-6.5 נקודות למשחק בפלייאוף. בסיום העונה חזר לליגת הפיתוח לקבוצת הבת של סקרמנטו, ובחודש ינואר חתם על חוזה דו צדדי בדטרויט בה שיחק משחק אחד. את העונה שעברה פתח בליגת הפיתוח וסיים במדי הכוכב האדום בלגרד, בה הספיק לשחק שלושה משחקים לפני שהעונה הסתיימה.

לוקאס, בלוסומגיים ואלכסנדר חוברים לניב משגב, אור לאומי, אופק בן יעקב והסנטר דבון סקוט שחתמו לפני כן אצל הסגולים.

שחקן הפועל ירושלים קיילין לוקאס. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
חוזר לישראל. קיילין לוקאס/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

* הפועל תל אביב הודיעה. על צירופו של הפורוורד האמריקני רג'י אפשואו (25, 2.03). אפשואו מגיע להפועל לאחר שהרשים במדי מכבי חיפה, אליה הצטרף עם חזרת הליגה מפגרת הקורונה והעמיד בעשרת המשחקים בהם שיחק ממוצעים של 13.9 נקודות ו-7.6 כדורים חוזרים לערב. את עונת 19/20 פתח במדי רג'יו אמיליה מהליגה האיטלקית הבכירה, במדיה קלע 11.9 נקודות למשחק יחד עם 6.2 ריבאונדים למשחק. את הקריירה האירופית שלו פתח בטובינגן מהבונדסליגה, ובעונת 18/19 שיחק במדי אנדורה שהתמודדה ב-ACB וביורוקאפ.

* שחקן נבחרת שוויץ ו-MVP של הליגה השוויצרית בעונה האחרונה, הפוורוורד היהודי-שוויצרי נתן יורקוביץ (2.01, 25) חתם בהפועל באר שבע לשלוש עונות. יורקוביץ שיחק בשנים האחרונות באלופת שוויץ פרייבורג וזכה עימה בשתי אליפויות ובשלושה גביעי מדינה, כשבעונה האחרונה הוא מעמיד ממוצעים מרשימים של 12.1 נקודות, 5.9 ריבאונדים, 4.1 אסיסטים ו-2 חטיפות לערב בליגה המקומית ו-8 נקודות, 7.5 ריבאונדים, 2.5 אסיסטים ו2.3 חטיפות לערב בצ'מפיונס ליג.

* עירוני נס ציונה הודיעה על החתמתו של הגארד דביון ברי לעונה הקרובה. ברי (28, 1.93) שיחק בעונה שעברה באניסיי, המשתתפת בליגת ה-VTB החזקה וביורופקאפ. הוא רשם במדיה 18 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק, ועבר במהלך העונה לוילרבאן הצרפתית, המשחקת ביורוליג. בעונת 2018/19 שיחק בפאניוניוס היוונית, שם הוביל את הליגה במדד ונבחר לחמישיית העונה. בעברו שיחק גם בגרמניה, איטליה ובג'י-ליג.

המנהל המקצועי של המועדון, מאיר טפירו: "אני שמח על החתימה של דביון. הוא שחקן מגוון ומוכשר, שיכול לעזור לקבוצה בכמה עמדות על המגרש".

* מכבי חיפה הודיעה על החתמתו של הפורוורד האמריקאי לה-בריאן נאש עד לסיום עונת 2021-22. נאש (27, 2.01) שיחק בעונה האחרונה במדי פאניירול מאר דל-פלאטה מהליגה הראשונה בארגנטינה והעמיד ממוצעים של 19.8 נקודות (מלך הסלים של הליגה), 4.6 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים ב-28.5 דקות בממוצע למשחק. הוא שיחק במכללת אוקלהומה סטייט ומשם החל את הקריירה המקצוענית שלו ביפן. הפורוורד הספיק לשחק גם בליגת הפיתוח של ה-NBA, במקסיקו, הרפובליקה הדומיניקנית, ארגנטינה ודרום קוריאה. נאש מצטרף לשלושת הזרים שכבר חתמו בקבוצה: דונטה סמית', כריס דאו וארון ולדז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully