וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מידלסברו מליגת המשנה באנגליה מתעניינת בדן גלזר

14.8.2020 / 13:52

במקביל לדיווחים בסרביה, לפיהם ולאדן איביץ' ירצה לצרף לווטפורד את שחקן העונה שלו במכבי תל אביב, נודע כי גם הקבוצה מהצ'מפיונשיפ עוקבת אחר התפתחויות. דניאל טננבאום: "בנינו סגל חזק מאוד. רוצים להגיע רחוק בליגת האלופות"

מכבי תל אביב מציגה את גאורגיוס דוניס כמאמנה החדש/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בזמן שבסרביה עלו דיווחים לפיהם ולאדן איביץ' ירצה לצרף לווטפורד את שחקן העונה שלו במכבי תל אביב, דן גלזר, נודע כי גם מידלסברו מליגת המשנה באנגליה מתעניינת בקשר. יש לציין שהן גלזר והן יונתן כהן, שניים מהמצטיינים של מכבי תל אביב העונה, תלויים במועדון, המחזיק בכרטיסם ורוצה למעלה מ-3 מיליון יורו עבורם - סכום גבוה מאוד בוודאי בתקופת הקורונה.

פטריק ואן לוון מאמן זמני של מכבי תל אביב עם דניאל טננבאום. ברני ארדוב
שוער שמר על רשת נקייה. טננבאום עם פטריק ואן לוון/ברני ארדוב

כפי שקרה ברוב הופעותיו בעונה שעברה, שמר דניאל טננבאום גם אמש (חמישי) על רשת נקייה במשחק השני של מכבי תל אביב נגד הפועל באר שבע באלוף האלופים. הצהובים ניצחו 0:2, השלימו 0:4 בסיכום המשחקים וחגגו זכייה בתואר הראשון של העונה, רגע לפני שמתחיל האתגר האמיתי במוקדמות ליגת האלופות.

אחרי המשחק, התראיין טננבאום בקצרה לתקשורת הברזילאית. "מכבי תל אביב בנתה קבוצה חזקה מאוד עם סגל מצוין. עושים פה עבודה מצוינת", אמר. "היה לנו משחק טוב והגיע לנו לזכות בתואר, עוד תואר אחרי הזכייה באליפות. אני מאושר להיות חלק מההיסטוריה של המועדון הזה. עכשיו, הפנים למטרה הגדולה של העונה - להגיע רחוק בליגת האלופות. זה מתחיל בשבוע הבא, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות".

הקמפיין האירופי של הצהובים יחל ביום שני, במשחק הביתי נגד אלופת לטביה ריגה. תהיה זו הופעת הבכורה של המאמן החדש גאורגיוס דוניס על הקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully