וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מחכה לזרים, ומבינה שוב: אנחנו תלויים בז'וזואה

14.8.2020 / 6:32

הקשר יסיים את הבידוד ויצטרף יחד עם ויטור ואקולטסה למחנה האימונים. ג'ונתן אגודלו נחת ויעבור בדיקות רפואיות ביום ראשון

תגובות בתום הפסדה של מכבי חיפה לבני סכנין בגביע הטוטו/דוברות מכבי חיפה

החלוץ הקולומביאני ג'ונתן אגודלו נחת לפנות בוקר בישראל ויעבור בדיקות רפואיות ביום ראשון לקראת חתימה בהפועל באר שבע. בנוהל הרגיל תקבל הקבוצה את השחקן רק בעוד שבועיים ולכן הוא לא יהיה רלוונטי למשחק מול דינמו באטומי הגיאורגית במוקדמות הליגה האירופית בעוד שבועיים.

בהפועל באר שבע לא נרשמה אכזבה גדולה מדי נוכח ההפסד למכבי תל אביב באלוף האלופים. בקבוצה התנחמו במחצית השנייה אתמול בה היתה הקבוצה יותר מסודרת ולא ספגה שערים נוספים. יחד עם זה חזרו במועדון על כך שחסרו לקבוצה כל הזרים המבודדים ועוד שחקן ישראלי שכנראה יצורף. המאמן יוסי אבוקסיס דיבר אמש על כך ששילוב שחקנים צעירים או שחקני בית הוא דבר נהדר ובתנאי שלידם יש שחקנים ותיקים וטובים שימשכו אותם ויוציאו מהם יותר. בשורה התחתונה מבינים שוב בהפועל באר שבע עד כמה הקבוצה תלויה בז'וזואה גם כשהוא בכלל בבידוד ועדיין לא חזר להתאמן.

שחקן הפועל באר שבע ג'ונתן אגודלו. באדיבות הפועל באר שבע, אתר רשמי
החיזוק הזר בדרך. ג'ונתן אגודלו אחרי הנחיתה בישראל/אתר רשמי, באדיבות הפועל באר שבע

הפועל באר שבע תצא בשבוע הבא למחנה אימון בן שלושה ימים באשקלון. ביום ראשון בבוקר יצאו אנשי הצוות המקצועי והשחקנים לאשקלון וילונו בעיר במשך שני לילות. ביום שני צפויה הקבוצה לקיים משחק אימון מול הפועל רמת גן (19:00, אצטדיון אשקלון). אל מחנה האימונים יצטרפו ז'וזואה, מיגל ויטור ואלטון אקולטסה, לאחר שבסוף השבוע הקרוב יסיימו את תקופת הבידוד.

עבדאללה אבו עאבד הושאל להפועל כפר שלם מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully