וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה החתימה את ג'ו אלכסנדר וג'רון בלוסומגיים

13.8.2020 / 22:56

שחקן הפנים בן ה-33 שסיים את העונה בהפועל חולון חובר לדני פרנקו: "שחקן מצוין, נבנה קבוצה מצליחה". גם הפורוורד (26, 1.98) ששיחק 27 משחקים בקליבלנד בעונת 2018/19 מצטרף

עוז בלייזר לאחר שהצטרף למכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

עירוני נהריה ממשיכה לעבוד על בניית הסגל לעונה הבאה והקבוצה הודיעה היום (חמישי) על החתמתם של ג'ו אלכסנדר ושל הפורוורד האמריקאי ג'רון בלוסומגיים, ששיחק לפני שנתיים בקליבלנד קבאלירס. בלוסומגיים הוא הזר השני שחתם בקבוצה של דני פרנקו לצד דבון סקוט שחתם בסוף השבוע שעבר.

בלוסומגיים (26, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת קלמזון משנת 2017, כשבשנתו השלישית במכללות נבחר לשחקן המשתפר של ה-ACC, ולחמישיית העונה של החטיבה. הוא נבחר במקום ה-59 בדראפט 2017 על ידי סן אנטוניו ונשלח לקבוצת הפיתוח אוסטין ספרס בעונתו הראשונה כשהוא עוזר לה לזכות באליפות ליגת הפיתוח. הוא שוחר מסן אנטוניו בקיץ לאחר מכן, ועבר לקאנטון צ'ארג' קבוצת הפיתוח של קליבלנד, בטרייד שבו עבר ג'ון הולנד לאוסטין. אחרי עשרה משחקים בקאנטון הוא חתם על חוזה דו צדדי בקליבלנד, ושיחק 27 משחקים, מתוכם 4 בחמישייה, בהם רשם 4.2 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק.

את העונה שעברה פתח במחנה האימון של יוסטון, אך עבר בטרייד לריו גראנדה ואלי ויפרס תמורת הבן של גארי פייטון. במהלך העונה הוא נשלח בטרייד לקבוצת הפיתוח של שיקגו בולס, ווינדי סיטי בולס. במהלך כל העונה רשם 16 נקודות ו-7.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

ג'רון בלוסומגיים קליבלנד. GettyImages
יש פוטנציאל. בלוסומגיים/GettyImages

שחקן נוסף שהצטרף הוא ג'ו אלכסנדר, שאמר: "אני אסיר תודה לנהריה ולמאמן פרנקו על ההזדמנות הזו. זו תהיה עונה נהדרת". המאמן עצמו אמר: "אני מאד שמח שג'ו מצטרף אלינו. ג'ו שחקן מצוין, עתיר ניסיון והישגים. אני בטוח שהצעירים שבשורותינו ילמדו מג'ו המון. יחד נבנה קבוצה מצליחה".

אלכסנדר (33, 2.03), הבחירה השמינית בדראפט 2008, שיחק שנתיים במילווקי, ותקופה קצרה בשיקגו לפני שפציעה עצרה את הקריירה שלו. הוא חזר לשחק בקיץ 2013 בליגת הפיתוח, ובמהלך אותה עונה הגיע למכבי תל אביב ושיחק בקבוצה עד לתום עונת 2014/15. אחרי עונה בססארי האיטלקית שב למכבי תל אביב וזכה עמה בגביע המדינה. בקיץ 2017 עבר להפועל חולון, זכה גם איתה בגביע, לפני שהמשיך לבשיקטש הטורקית. את העונה שעברה פתח בלה פורטל מצרפת, אך במהלך העונה חזר לחולון.

מלבד בלוסומגיים, אלכסנדר וסקוט החתימה נהריה עד כה שלושה שחקנים ישראלים - ניב משגב שממשיך לעונה שלישית, אופק בן יעקב שהצטרף לקראת סוף העונה שעברה והגארד אור לאומי שהגיע אחרי ארבע עונות בבני הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully