וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוט אוזיל: "אנשים מנסים להרוס אותי כבר שנתיים, לא אוותר"

שחקן ארסנל הגיב לביקורות על כך שלא הסכים לקצץ בחוזה העתק שלו: "יש לי תינוק בבית. הרבה שחקנים לא הסכימו, אבל משום מה רק שמי מוזכר"

מנצ'סטר סיטי מתכוננת לליגת האלופות/מתוך הטוויטר של מנצ'סטר סיטי

מסוט אוזיל היה עד לפני כמה שנים כוכב גדול בריאל מדריד. אלא שבדומה לגארת' בייל בריאל, הקשר הגרמני/טורקי הפך לנטל גדול על ארסנל עם משכורת עתק של 350 אלף ליש"ט בשבוע. אוזיל סירב לקצץ בחוזהו למרות משבר הקורונה ולמרות העובדה שהוא כמעט שלא שיחק בתותחנים בעונה החולפת.

אוזיל ספג הרבה מאוד ביקורות מכל כיוון ושמר על שתיקה, אך החליט לשבור אותה בריאיון ל-the Athletic: "כשחקנים, כולם רצו לתרום. זה הגיוני שהיו דורשים משחקנים לקצץ אם היה פיתרון עתידי לסיטואציה הזו. כולם חושבים שמגיע להם לדעת הכול ולאן הכסף הולך. אבל אנחנו לא קיבלנו מספיק פרטים, פשוט היינו צריכים לקבל החלטה והכול היה מאוד מהיר".

מסוט אוזיל, ארסנל. GettyImages
"אנשים מנסים להרוס אותי". מסוט אוזיל/GettyImages

"זה לא היה הוגן", הוסיף אוזיל, "במיוחד עבור החבר'ה הצעירים, ואני סירבתי. יש לי תינוק בבית ומחוייבות למשפחה שלי פה, בטורקיה ובגרמניה. יש לי מחוייבות גם לארגוני צדקה וגם פרויקט חדש שאני שותף בו למען אנשים בלונדון. אנשים שמכירים אותי יודעים בדיוק כמה אני נדיב. עד כמה שאני יודע, אני לא השחקן היחיד שסירב לקצץ, אבל רק השם שלי מוזכר. אני מניח שהסיבה היא שזה אני ויש אנשים שמנסים כבר שנתיים להרוס אותי, להעציב אותי ולצייר תמונה שהיא לא נכונה".

אוזיל, שרשם 18 הופעות בלבד בהרכב ארסנל בעונה שעברה וכבש שער אחד, הוסיף: "כנראה שהעובדה שלא קיצצתי השפיעה על הסיכויים שלי לקבל דקות. אני לא יודע. אבל אני לא מפחד להתעקש על מה שנראה לי נכון ואתם רואים שיש הרבה מאוד אנשים מובטלים שצריכים עזרה".

כזכור, רק בשבוע שעבר ארסנל הודיעה שהיא תפטר 55 עובדים בשל המשבר הכלכלי עקב נגיף הקורונה. פרשן "סקיי" קאבה סולהקול תקף את אוזיל: "ארסנל הגיעה למצב בו מסוט אוזיל מקבל 350 אלף ליש"ט בשבוע והוא אפילו לא משחק, הוא מוקפא. חלק מהאנשים שהולכים לאבד את העבודה שלהם מרוויחים בשנה מה שמסוט אוזיל מרוויח ביום. זו המציאות הקשה של המצב הנוכחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully