וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד טישמן נשאר בראשון לציון, עמית עבו חתם בנס ציונה

13.8.2020 / 9:27

הגארד (29, 1.97) שפרח בשנתיים האחרונות ברגעי ההכרעה של סגנית האלופה סיכם על המשך דרכו לעונה שלישית בעיר היין. הקלע (20, 1.80) ששיחק תחת בראד גרינברג באשדוד עובר איתו לקבוצתו החדשה

קבוצות ליגת העל ממשיכות בבניית הסגל לקראת העונה הבאה, כשהאימונים צפויים לצאת לדרך בעוד כשבועיים, חודש וחצי לפני התחלת המשחקים באופן רשמי. מכבי ראשון לציון סיכמה אמש (רביעי) את תנאיו של נמרוד טישמן לעונה שלישית במועדון, והוא יחבור לנועם דוברת, טל פלד ודריל מונרו שממשיכים מהעונה הקודמת ולגולן גוט שחתם השבוע לעונה הבאה.

שחקן מכבי ראשון לציון נמרוד טישמן. קובי אליהו
נשאר כתום. נמרוד טישמן/קובי אליהו

טישמן (29, 1.97) בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ניסה את מזלו באוניברסיטת פלורידה, אך חזר אחרי עונה והחל את הקריירה בארץ. הוא שיחק עונה בלאומית ביקנעם/מגידו לפני שהגיע להפועל גלבוע/גליל ושיחק בקבוצה במשך ארבע שנים. בקיץ 2015 עבר למכבי קרית גת, והמשיך אחרי עונה למכבי אשדוד. בקיץ 2017 שב לקרית גת, הפעם בליגה הלאומית, ורשם עונה טובה מאוד שהחזירה אותו לליגת העל, כשמכבי ראשון לציון מחתימה אותו.

בשנתיים בעיר היין הפך טישמן לשחקן שפורח במעמדים הגדולים. הוא רשם 4.3 נקודות ו-2.3 אסיסטים בליגה הסדירה בעונת 2018/19 לעומת 10.8 נקודות ו-4.5 אסיסטים בפלייאוף והפיינל פור באותה עונה. גם העונה התמונה חזרה על עצמה - טישמן רשם 4.7 נקודות ו-2.5 אסיסטים בליגה הסדירה ו-7.3 נקודות ו-1.8 אסיסטים בפלייאוף והפיינל פור.

עמית אבו עירוני נס ציונה. אתר רשמי, אתר רשמי
חובר לבראד גרינברג. עמית עבו/אתר רשמי, אתר רשמי

עירוני נס ציונה החתימה הבוקר את הרכז עמית עבו ששיחק בשנתיים האחרונות במכבי אשדוד. עבו, שימשיך לשחק תחת בראד גרינברג, הוא השחקן השני שחותם הקיץ אצל הכתומים אחרי נמרוד לוי. עבו חתם הקיץ באליצור אשקלון מהלאומית, אך ניצל אופציית יציאה מחוזהו לקבוצה בליגת העל ועזב את הדרומיים.

מהמועדון נמסר כי: "עמית הוא שחקן מוכשר, עם קליעה ברמה גבוהה מכל הטווחים. הוא מתאים לתלכיד שאנחנו רוצים לבנות - ישראלים צעירים ומוכשרים, לצד שחקנים ותיקים שיתרמו להם מניסיונם". הוא חובר ללוי, רביב לימונד, טל דן וליאור קררה בסגל של נס ציונה.

עבו (20, 1.80) הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. את הקריירה המקצוענית שלו החל בקבוצת הבוגרים של מכבי תל אביב, אך לא שיחק יותר מדי ובקיץ 2017 עבר להפועל אילת. אחרי שלא קיבל הזדמנויות נדד למכבי הוד השרון מהלאומית ופרח. הוא חזר לליגת העל בקיץ לאחר מכן למכבי ראשון לציון, ובמהלך העונה עבר למכבי אשדוד, בה גם שיחק העונה. עבו רשם באשדוד 5.3 נקודות ו-1.7 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully