וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' יהיה מאמנה החדש של ווטפורד, יחתום בימים הקרובים

12.8.2020 / 23:20

מאמנה הסרבי של מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות סגר כמאמן הצרעות שנשרו בעונה החולפת לליגת המשנה באנגליה וינסה להחזירם לפרמיירליג

רומן שירוקוב מכה שופט כדורגל במהלך משחק ראווה ברוסיה/טוויטר

מאמנה של מכבי תל אביב בשתי העונות האחרונות ולאדן איביץ' מונה למאמנה החדש של ווטפורד ועל פי הדיווח של האתר The Athletic צפוי לחתום לשנתיים במועדון. המאמן הסרבי שזכה בשתי אליפויות בישראל עם מכבי תל אביב ניהל בשבועות האחרונים משא ומתן עם הצרעות, וצפוי להתחיל קריירה חדשה במועדון שירד בעונה החולפת מהפרמיירליג לליגת הצ'מפיונשיפ באנגליה.

איביץ' עדיין נמצא בביתו שבסלוניקי ועדיין לא הגיע לאנגליה, אך הצדדים נמצאים בטיוטות האחרונות, כשהפרטים האחרונים צפויים להיסגר עד שבת. הסרבי ייכנס לנעליו של נייג'ל פירסון, שסיים את דרכו לאחר ירידת הליגה הדרמטית. הוא יהיה המאמן הראשי הרביעי של המועדון בתוך שנה, אחרי חאבי גראסיה, קיקה סאנצ'ס פלורס ופירסון. בעבר אימנו את הקבוצה שני מאמנים אחרים שעברו בקרית שלום - סלבישה יוקאנוביץ' ואוסקר גרסיה.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
יעבור לאנגליה? ולאדן איביץ'/דני מרון

איביץ' החל את קריירת האימון שלו בעונת 2013, אז אימן את קבוצת הנוער של פאוק סלוניקי היוונית וזכה איתה באליפות. במרץ 2016 קיבל איביץ' את המפתחות לקבוצה הבוגרת של המועדון , ובעונת 2016/17 זכה עמה בגביע היווני. במאי 2018 חתם כמאמנה של מכבי תל אביב, ויחד איתו זכתה הקבוצה בשתי אליפויות ישראל, כשבמהלך התקופה רשמו הצהובים שני הפסדי ליגה בלבד בשתי עונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully