וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "אף אחד לא מסוגל לעצור את מייקל ג'ורדן. לא אז, ולא היום"

מאמן גולדן סטייט משוכנע ששיקגו המיתולוגית היתה דומיננטית גם ב-NBA של ימינו: "היתה לנו הגנה של 2020. התקפית? עם מייקל, זה לא כוחות"

שחקני פיניקס סאנס חוגגים עם דווין בוקר/מתוך טוויטר

בעקבות הצפייה בסדרה "הריקוד האחרון" הועלתה לדיון שוב סוגיה היפותטית נצחית: מה היה קורה אילו מייקל ג'ורדן היה משחק ב-NBA כיום? רבים וטובים נדרשו לשאלה הזו, אבל ספק אם יש מישהו שיכול לענות עליה טוב יותר מאשר סטיב קר.

מאמן גולדן סטייט, ששיחק עם ג'ורדן בשיקגו המיתולוגית והפך אחרי הפרישה לדמות מוערכת על הקווים, התייחס לכך בפודקאסט של ביל סימונס והתשובה שלו לא הותירה מקום לספק.

"התקפית, אף אחד לא מסוגל לשמור על מייקל. לא אז, ולא היום", אמר. "אפשר רק לדמיין מה היו המספרים שלו אם היה משחקים היום, עם הריווח שיש במגרש, עם החוקים שמקלים על שחקני ההתקפה...אני חושב שזה לא יהיה כוחות".

שחקני שיקגו בולס מייקל ג'ורדן, סטיב קר, ב-1997. GettyImages
בלתי ניתן לעצירה, מאז ועד היום. קר עם ג'ורדן/GettyImages

קר טוען ששיקגו ההיא, שזכתה בשש אליפויות, היתה אחת הקבוצות הטובות ב-NBA גם בימינו. "אני מסתכל במבט לאחור, והקבוצה הזו היתה בנויה לכדורסל של שנת 2020", הוא אומר. "האלמנט היחיד שלא היה מותאם הוא כמות הזריקות משלוש, אבל אני מאמין שלקבוצה הזו היתה את היכולת להשלים את הפערים גם בפרמטר הזה".

"כשמדברים על גיוון הגנתי מהסוג שצריך ב-NBA כיום, אני חושב שהיה לנו את זה בגדול", הוא מסביר. "אתה יכול לזרוק על הפרקט שומרים כמו רון הארפר, מייקל ג'ורדן, סקוטי פיפן, טוני קוקוץ', דניס רודמן...זו הגנה של 2020. חמשת השחקנים האלה מסוגלים לשמור על כל אחד. והתקפית, יש לך את ג'ורדן. זה אמור להספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully