וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כריס פרום: יזראל סטארט אפ ניישן החתימה את מייק וודס, אחד המטפסים הבולטים בעולם

קבוצת הרכיבה הישראלית לא עוצרת: אחרי מנצח הטור דה פראנס, גם הקנדי, דסיים על הפודיום באליפות העולם ב-2018, מצטרף

האצן נואה ליילס "שובר" את שיאו של יוסאין בולט ב-200 מטר, פלייר/טוויטר

יזראל סטארט אפ ניישן החתימה את אחד המטפסים הבולטים בעולם, הקנדי מייק וודס, כיד ימינו המיועד של הרכש הגדול ביותר שלה לעונה הבאה, מנצח הטור דה פראנס כריס פרום.

וודס בן ה-33 סיים על הפודיום באליפות העולם ב-2018 וזכה במירוץ מילאנו טורינו, בשלב בוולטה הספרדי ובמקום השביעי הכללי בטור כולו. עד לפני שבע שנים הוא היה אתלט אלמוני שבכלל התחיל כרץ ושחקן הוקי, עד שנפצע ועזב הכל לטובת משרה של בנקאי ועובד בחנות אופניים. עד שנתקל בפאולו סאלדאנה, מאמן קנדי וחברו הטוב של סילבן אדאמס.

"יש לך "מנוע" מדהים" אמר לו סאלדאנה והציע לו להתפטר מהבנק מיד ולהקדיש את כל זמנו לאופניים. הוא גייס את אדאמס לסייע לוודס פיננסית והפך למאמנו. שש שנים מאוחר יותר - וודס הוא מטפס על בקבוצה האמריקנית EF - וכעת הוא מגיע ליזראל סטראט אפ ניישן בבעלותו של אדאמס שבה משמש סאלדנה כמנהל הביצועים של הקבוצה.

"אני חייב לסילבן ופאולו את הקריירה שלי", אמר וודס שיצטרף בעונה הבאה. "גם לרכוב ולסייע לרוכב הגדול ביותר של הדור כריס פרום וגם להשיג ניצחונות בעצמי עבור הקבוצה יהיה דבר גדול". אדאמס אמר: "עבורי, ההגעה של "וודסי" היא מרגשת במיוחד. הוא יהיה בעל ערך אדיר עבור פרום והשאיפות שלנו להתמודד בעתיד על ניצחון בטור דה פראנס - ושהוא יהיה המנהיג שלנו במירוצים אחרים".

מייק וודס רוכב אופניים יזראל סטארט אפ ניישן. צילום: יזראל סטארט אפ ניישן,
מייק וודס/צילום: יזראל סטארט אפ ניישן

ההחתמה הזו מצטרפת לשורה של החתמות רוכבים בכירים מאז שנודע שפרום הגדול נוחת בקבוצה הישראלית. בין השאר הוחתמו בימים האחרונים רוכבי פרו טור ידועים: המטפס הנורבגי קרל פרדריק האגן, השען (רוכב נגד השעון) הניו זילנדי פטריק בוויי , ואחד הרוכבים המוערכים שיש שעתיד להיות הקפטן המוביל: דרך אימפיי הדרום אפריקני.

בינתיים עסוקה הקבוצה בהכנות להשתתפות ההיסטורית בטור דה פראנס בעוד שבועיים כשתזנק לפני הצהריים לאחד הטורים הקשים בעולם - הדופינה הצרפתי. בטור ייטול חלק המטפס הישראלי גיא ניב שזה עבורו יהיה זה מבחן חשוב במירוץ הפנימי, כדי להפוך לישראלי הראשון שיתחרה בטור דה פראנס.

  • עוד באותו נושא:
  • כריס פרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully