וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד משלימים עם ה"מחטף" של ז'יז'יץ': "מכבי תל אביב הרוויחה בענק"

בכלי התקשורת בבירה מפנימים שפניו של הסנטר הקרואטי מועדות לישראל, וטוענים: "הוא לחץ על ריאל עד הרגע האחרון, אבל נמאס לו לחכות"

קבוצת הכדורסל של ברצלונה מתכוננת לעונה/מתוך הטוויטר של ברצלונה

במדריד מפנימים: אנטה ז'יז'יץ' לא ישחק בריאל מדריד ויחתום במכבי תל אביב. אמש (שלישי) דווח באתר Piratas Del Basket שהסנטר הקרואטי בן ה-23 יצטרף לשורות הצהובים, ומנו את הסיבות לכך. לטענתם, מלבד ההתמהמהות של ריאל שגרמה לז'יז'יץ' לסגת מהסיכום העקרוני עם הבלאקוס, הוא העדיף את מכבי תל אביב משום שהציעה סעיף יציאה ל-NBA בקיץ הבא.

"ז'יז'יץ' עדיין לא מרגיש שמיצה את עצמו ב-NBA. הוא רוצה לחזור לשם, ויודע שהדרך הטובה ביותר תהיה דרך מכבי תל אביב", ציינו באתר. "בהתחלה הוא העדיף להצטרף לריאל מדריד, אבל לאט לאט הבין שלא רק שיקבל אצלה תפקיד פחות מרכזי, אלא גם יהיה מחוייב לחוזה שכמעט אין ממנו פתח יציאה. במכבי תל אביב הוא יוכל לחזור לארצות הברית יותר מהר ויותר בקלות, אם ירשים".

אנטה ז'יז'יץ' במדי קליבלנד קאבלירס. GettyImages
ריאל תתחרט? אנטה ז'יז'יץ'/GettyImages

גם באתר "Defensa Central" המסקר את ריאל מקרוב, מבינים שפניו של ז'יזיץ' לישראל. "מכבי תל אביב ביצעה מחטף מרשים, והשלימה את אחת ההחתמות המרשימות בשוק היורוליג", ציינו.

על פי הדיווח, "ז'יזיץ' הציב לריאל אולטימטום כדי לקבל החלטה, בעקבות העיכובים סביב עזיבת פקונדו קמפאסו. בסופו של דבר, נמאס לו לחכות והוא החליט ללכת למכבי תל אביב. הוא והסוכן שלו לחצו על ריאל מדריד עד הרגע האחרון כדי שיימצא פיתרון, אבל הבלאנקוס השתהו יותר מדי".

כמו כן, צוין כי "מדובר במכה קשה עבור ריאל. ז'יזיץ' אמור היה להיות אחד משחקני העתיד של ריאל, ואמור היה לקבל מקום מרכזי. ריאל ממש רצתה אותו, אבל בסופו של דבר איבדה אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully