וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: נמרוד לוי חתם לעונה הבאה

12.8.2020 / 12:07

הפורוורד (25, 2.08) שעזב את הפועל ירושלים ממשיך לתחנה הבאה בקריירה ויתאחד בפעם השלישית עם בראד גרינברג שאימן אותו במכבי אשדוד. חובר לטל דן, רביב לימונד וליאור קררה

קבוצת הכדורסל של ברצלונה מתכוננת לעונה/מתוך הטוויטר של ברצלונה

הפאזל של השחקנים הישראלים בליגת העל לקראת עונת 2020/21 מתקדם, כשהבוקר (רביעי) חתם הפורוורד נמרוד לוי רשמית בעירוני נס ציונה. לוי ניהל שיחות עם מספר קבוצות במהלך התקופה האחרונה, כשהקשר שלו עם בראד גרינברג הכריע את הכף בסופו של דבר ביחד עם העובדה שהקבוצה תשחק גם העונה במפעל היורופקאפ.

המנהל המקצועי של המועדון, מאיר טפירו: "אנו שמחים על חתימתו בקבוצה של שחקן ברמה גבוהה כמו נמרוד לוי. נמרוד הוא שחקן נבחרת ישראל, מהמובילים בכדורסל הישראלי, ואנחנו מקווים שהוא יעזור לקבוצה לעשות צעד קדימה וימשיך להתפתח כשחקן".

מאמן מכבי אשדוד בראד גרינברג. דני מרון
מתאחד עם לוי. גרינברג/דני מרון

לוי (25, 2.08) הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. אחרי מספר שנים בליגה הלאומית הוא קיבל הזדמנות בליגת העל בעונת 2016/17 במכבי ראשון לציון, אך במהלך העונה בחר לעזוב את הקבוצה וחזר למכבי תל אביב בה אף שיחק מספר משחקים ביורוליג. בקיץ 2017 עבר למכבי אשדוד ופרץ במדיה כשהוא רושם 10.5 נקודות ו-6.3 ריבאונדים למשחק. ההצלחה הובילה את מכבי תל אביב להחזירו אליה, אך לוי לא קיבל הזדמנות גדולה מדי, ביקש לעזוב וחזר לאשדוד בה סיים את העונה נפלא עם 15.2 נקודות ו-7.1 ריבאונדים למשחק.

הקיץ חתם בהפועל ירושלים, ובעוד בליגה קיבל הזדמנויות, באירופה דקות המשחק שלו היו נמוכות באופן משמעותי. בליגה הסדירה רשם לוי 8 נקודות ו-5.2 ריבאונדים ב-21.5 דקות למשחק, כשבפלייאוף הוא משתדרג ל-12.7 נקודות ו-6 ריבאונדים ב-18.3 דקות, אך בליגת האלופות של פיב"א קיבל רק 12.3 דקות למשחק והחזיר ב-4.4 נקודות ו-2.2 ריבאונדים למשחק.

הסגל של גרינברג, שינחת בישראל בסוף השבוע, כולל מלבד לוי גם את הקפטן טל דן, הפורוורד ליאור קררה והגארד הוותיק רביב לימונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully