וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס חזרה למגרשים אחרי חצי שנה, ונראתה חלודה בניצחון

האמריקאית בת ה-38, שמתכוננת לאליפות ארה"ב, גברה 6:4, 4:6, 1:6 על בת ארצה ברנרדה פרה. בשלב הבא תפגוש את אחותה ונוס בת ה-40 למפגש ה-31 מולה

רומן שירוקוב מכה שופט כדורגל במהלך משחק ראווה ברוסיה/טוויטר

סרינה וויליאמס חזרה למגרשי הטניס לראשונה אחרי שישה חודשים, וניצחה במשחקה הראשון אחרי פגרת הקורונה - ובקושי רב. האמריקאית גברה על בת ארצה ברנרדה פרה בתוצאה 6:4, 4:6, 1:6 במסגרת הסיבוב הראשון בטורניר שנערך בקנטאקי, אחרי שהפסידה את המערכה הראשונה, וגילתה כמה יהיה לה קשה לעמוד בציפיות שלה מעצמה.

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. GettyImages
לא קל. סרינה/GettyImages
אלכסיס אוהניאן והבת של הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. GettyImages
מסתכלים על אמא. בן זוגה ובתה של סרינה/GettyImages

סרינה, 9 בעולם, שממשיכה לרדוף אחרי תואר הגרנד סלאם ה-24 בקריירה ולהשוות את השיא של מרגרט קורט (וכבר הצהירה שתשחק גם באליפות ארה"ב וגם ברולאן גארוס), התקשתה מול יריבתה המדורגת 60, ששברה אותה על האפס במשחקון החמישי וניצחה במערכה הראשונה. אבל סרינה בת ה-38 הצליחה לחזור ולנצח אחרי למעלה משעתיים, כשהיא ממשיכה להתכונן לטורניר בניו יורק שייפתח בסוף החודש. סרינה, שלא שיחקה מאז פברואר, התאמנה בעיקר במתחם האישי שבנה לה בן זוגה המיליארדר, אלכסיס אוהניאן.

בשלב הבא היא תפגוש את אחותה הגדולה ונוס, שגברה 2:6, 3:6 על ויקטוריה אזרנקה. ונוס, כבר בת 40, ניצחה לראשונה מאז חודש ספטמבר אשתקד, ותפגוש את סרינה בפעם ה-31 בקריירה הארוכה של השתיים (13:17 לסרינה).

הטניסאית האמריקאית קוקו גוף. GettyImages
חזרה בהצלחה. גוף/GettyImages

גם קוקו גוף האמריקאית העפילה לסיבוב השני, אחרי שגברה 5:7, 5:7 על קרוליין דולהייד (31). בטורניר צ'כיה, סימונה האלפ גם נראתה חלודה אבל הרומנייה המדורגת 2 גברה על פולונה הרצוג הסלובנית 1:6, 6:1, 6:7 (3). האלפ אמרה שטרם החליטה אם תשחק באליפות ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully