וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אוסטריה וינה הגישה הצעה על דור ג'אן

בפולין טוענים: בני יהודה עשויה לשחרר ללא תמורה את החלוץ, שמלבד ההצעה מפוגון שצ'צ'ין מחוזר גם על ידי הקבוצה מבירת אוסטריה

אלישע לוי מדבר לאחר ה-0:0 של בני יהודה עם בית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בני יהודה

האם דור ג'אן יהפוך לישראלי הבא שמנסה את מזלו בליגה האוסטרית? לפי דיווח בפולין, פוגון שצ'צ'ין המקומית שמנסה להחתים את חלוץ בני יהודה, נאבקת עליו עם אוסטריה וינה.

לפי הדיווח הקבוצה מבירת אוסטריה הגישה הצעה על ג'אן, והוא נוטה להעדיף אותה על פני זו של הקבוצה הפולנית. בני יהודה מוכנה לשחרר את ג'אן ללא תמורה, מה שמגביר את העניין של השתיים בו. יחד עם זאת, הזהובים דורשים כחלק מההסכם לקבל כ-30 אחוז מהסכום על ג'אן במקרה של מכירה עתידית.

בפולין ציטטו גורם בכדורגל הישראלי כאומר: "הליגה האוסטרית מאירה פנים לחלוצים ישראלים בשנים האחרונות. שון וייסמן מצטיין במדי וולפסברגר, ובגלל זה ישראלים אחרים רוצים ללכת בדרכו. אבל אם שצ'צ'ין תגיש הצעה גבוהה יותר, יכול להיות שהוא יילך לפולין".

דור ג'אן שחקן בני יהודה. דני מרון
החלוץ הישראלי הבא שינסה את מזלו באוסטריה? דור ג'אן/דני מרון

אם יצטרף לאוסטריה וינה, יחליף ג'אן את אלון תורג'מן שצפוי לעזוב את הקבוצה. תורג'מן הושאל במהלך העונה לויסלה קרקוב, וסיכוי גבוה שהקבוצה הפולנית תרכוש אותו הקיץ.

ג'אן בן ה-25 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב והרבה להחליף קבוצות בשנים האחרונות. הוא עבר בעירוני קרית שמונה, הפועל פתח תקוה, הפועל עכו, בית"ר תל אביב רמלה ומ.ס. אשדוד, לפני שתקע יתד בבני יהודה ב-2018. הוא חתום בבני יהודה לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully