וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארצות הברית מעריכים: "הסיכויים שאבדיה ייבחר ע"י מינסוטה גוברים"

מומחי הדראפט נעזרו בסימולטור כדי לנבא את סדר הבחירות, וחרצו: "הטימברוולבס זקוקים לשחקן שיתרום כאן ועכשיו, ואבדיה מסתמן כמו אחת הבחירות הכי בטוחות בדראפט"

התגובות לזכייה של מכבי תל אביב באליפות/צילום: דני מרון ,עריכת וידאו: ניר חן

הגרלת הלוטרי של דראפט ה-NBA תיערך ב-20 באוגוסט בצורה וירטואלית, ואחריה אפשר יהיה לנתח בצורה טובה יותר את מפת היעדים האפשריים של דני אבדיה. ובכל זאת, בארצות הברית מנבאים שהסיכויים שייבחר על ידי מינסוטה הולכים וגוברים.

ב"בליצ'ר ריפורט" ערכו סימולציה מתמטית של סדר הבחירות, וניסו להעריך בהתאם היכן הכישרונות המובילים של הדראפט - וביניהם אבדיה - ינחתו בסופו של דבר. על פי הסימולציה, מי שתבחר ראשונה היא ניו יורק ניקס, שעל פי כל הסימנים עתידה לבחור בלאמלו בול. השוטינג גארד המבטיח אנתוני אדוארדס שודך לאטלנטה, שקיבלה את הבחירה השנייה על ידי הסימולטור.

על פי רוב התחזיות, את שלושת הבחירות הראשונות אמורים לאייש בול, אדוארדס ושחקן הפנים ג'יימס ווייזמן, אולם על פי "בליצ'ר ריפורט" האחרון עשוי להיבחר בבחירה החמישית על ידי קליבלנד.

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הפיסה הנכונה ליד טאונס וראסל? דני אבדיה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מומחה הדראפט של האתר ג'ונתן וסרמן העריך שגולדן סטייט - מי שתבחר שלישית כביכול - תיקח את אובי טופין, בעוד מינסוטה שעשויה לבחור רביעית תלך על דני אבדיה.

"אם מינסוטה לא תבחר באחת משלוש הבחירות הראשונות, היא צפויה להמר על שחקן שמסוגל לתרום כאן ועכשיו. אבדיה מתאים לפרופיל הזה, ונראה שהסיכויים שייבחר על ידי הטימברוולבס הולכים וגוברים", נכתב. "מינסוטה בוודאי תשקול גם לבחור גם באייזק אוקורו, אבל נראה שלדני אבדיה יש יתרון בזכות היכולת שהציג בסיום העונה במכבי תל אביב".

"אבדיה נראה רחב יותר, ואחרי הפגרה בילה יותר זמן עם הכדור, חדר יותר לסל והפגין יותר את יכולות הובלת הכדור והקליעה שלו", הוסיף. "הסקאוטים עדיין תוהים לגבי היכולת שלו ליצור ולצבור נקודות ב-NBA, אבל הפיזיות שלו והעובדה שהוכיח את עצמו בכמה רמות בכדורסל האירופי, מרמזים על כך שהוא אחת הבחירות הכי בטוחות בדראפט. הוא יתאים למינסוטה ויהיה הפיסה המתאימה ליד כוכבים כמו קארל אנתוני טאונס ודיאנג'לו ראסל".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully