וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלון תורג'מן קרוב לחתימה בוויסלה, אופיר מרציאנו והיברניאן שוב ניצחו

עודכן לאחרונה: 11.8.2020 / 22:40

החלוץ צפוי להשלים את המעבר מאוסטריה וינה ולחתום לשנתיים אחרי השאלה מוצלחת בפולין. השוער שמר על רשת נקייה ב-0:1 על דנדי יונייטד וקבוצתו הסקוטית עדיין מושלמת

אימון הבכורה של חכים זייש בצ'לסי/אתר רשמי

אחרי תקופת ההשאלה המוצלחת שלו בשורות ויסלה קרקוב, אלון תורג'מן מתקרב להפוך לשחקן הקבוצה באופן קבוע. תורג'מן קרוב לחתימה לשנתיים בקבוצה, ועל פי הסיכום בין הפולנים לאוסטריה וינה קבוצתו של תורג'מן, אם הפערים הקטנים יגושרו, החלוץ יעבור בהעברה חופשית כאשר האוסטרים יקבלו אחוזים ממכירה עתידית.

תורג'מן הבקיע 10 שערים ב-28 משחקים במדי אוסטריה וינה והצטיין גם בקרקוב עם שישה שערים בתשעה משחקים בלבד. היכולת הגבוהה שלו מאז שהצטרף בינואר (וחרף היעדרות מכמה משחקים בגלל פציעה), גרמה לכך שבפולין עלו דיווחים בשבוע האחרון שגם האלופה, לגיה ורשה, מתעניינת בו ועשויה לפנות לאוסטריה וינה אם ויסלה קרקוב לא תרכוש אותו בסופו של דבר, אך קרקוב מימשה את האופציה עליו למרות הבעיות הכלכליות. ההודעה הרשמית של הפולנים אמורה לצאת בהמשך היום.

בריאיון בפולין לפני כמה ימים, המנהל המקצועי של לגיה, רדוסלב קוצ'רסקי, נשאל על כמה שחקנים שהמועדון עשוי להתעניין בהם, הודה שתורג'מן הוא אופציה טובה ואמר: "אנחנו רוצים לשחק כדורגל מהיר ואינטנסיבי. אנחנו יודעים שתורג'מן יודע לכבוש שערים ושיש לו תנועה טובה".

שחקן ויסלה קרקוב, אלון תורג'מן. GettyImages
נשאר בפולין. אלון תורג'מן/GettyImages

* אופיר מרציאנו שמר על שער נקי בניצחונה של היברניאן 0:1 על דנדי יונייטד בחוץ. כריסטיאן דוידג' הכריע בדקה ה-65 והיבס עם מאזן מושלם של תשע נקודות אחרי שלושה משחקים, ולפחות זמנית ניצבת בפסגת הליגה הסקוטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully