וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: רוי ניסני יפתח בשישי את סדרת האימונים של וויליאמס לקראת מרוץ ברצלונה

הנהג הישראלי יריץ את כלי הרכב לקראת מקצה הדרוג שייערך בשבת והמרוץ שיתקיים ביום ראשון. ניסני: "מבחינתי מדובר בציון דרך"

קבוצת וויליאמס הבריטית הודיעה היום (שלישי ) שנהג הפורמולה 1 הישראלי רוי ניסני, יפתח את סדרת האימונים הרשמיים במסגרת סוף השבוע של הפורמולה 1 הספרדי שייערך במסלול ברצלונה קטלוניה. המקצה שיתקיים ביום שישי יחל בשעה 14:00 שעון ישראל ויימשך 90 דקות ובמסגרתו יסייע ניסני בהכנות של קבוצת וויליאמס ובהתאמות שנעשו בכלי הרכב של על ידי המהנדסים לקראת מקצה הדרוג שייערך בשבת והמרוץ שיתקיים ביום ראשון.

רוי ניסני קבוצת וויליאמס. דוד רוזנטל
אומנם נסיעת מבחן, אבל עדיין נסיעה בפורמולה 1. רוי ניסני/דוד רוזנטל

ניסני ינהג לראשונה העונה בפורמולה 1 והמכונית תישא את הלוגו של "ישראל סטארט אפ ניישן". מהנדסי הקבוצה מייעדים לניסני סדרה של משימות מוגדרות במהלך האימון, שבהן ניסני יידרש להביא את המכונית לנקודות הקצה. זהו סוף השבוע הראשון מתוך ארבעה שמתוכנן לקיים ניסני במהלך העונה הנוכחית.

רוי ניסני הוסיף : "אני מצפה לנהיגה שלי בברצלונה. בכלל עבור כל נהג השתתפות באימון רשמי של פורמולה 1 הוא ציון דרך, מבחינתי יש לזה פן חשוב נוסף, כשדגל ישראל יוצג בפורמולה 1. התכוננתי ביסודיות לקראת האימון הזה יחד עם צוות המהנדסים ואני מאמין שנוכל להפיק ממנו את המיטב".

עבור ניסני, שהוחתם בינואר האחרון על ידי קבוצת וויליאמס הבריטית כנהג המבחן הרשמי של הקבוצה בפורמולה 1, הנהיגה המתוכננת בשישי, היא ציון דרך בקריירה ועוד צעד בדרך למקום של קבע לנהג ישראלי בסבב המרוצים היוקרתי בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully