וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: דריל מונרו חתם לעונה נוספת

עודכן לאחרונה: 11.8.2020 / 12:10

הסנטר הוותיק (34, 2.02) שהוביל את הקבוצה מעיר היין לאליפות ושתי הופעות נוספות בגמר הפיינל פור ממשיך לעונה נוספת. גודס: "יש לו חיבור עמוק עם המועדון"

שחקני פיניקס סאנס חוגגים עם דווין בוקר/מתוך טוויטר

סגנית אלופת המדינה בשנתיים האחרונות מכבי ראשון לציון ממשיכה במאמציה לבנות את הסגל לקראת העונה הבאה והיום (שלישי) היא הודיעה על החתמתו לעונה נוספת של דריל מונרו, הסנטר שהיה שותף לכל ההצלחות שלה בשנים האחרונות, כולל האליפות ב-2016. האופציה של הכתומים על מונרו לעונה נוספת לא מומשה, ובעיר היין הגישו בימים האחרונים למונרו הצעה חדשה, שהובילה אותו לפתוח עונה רביעית במועדון.

גיא גודס אמר לאחר ההחתמה: "שמחים על החתימה וההמשכיות של דריל איתנו. מעבר להיותו שחקן מרכזי ודומיננטי במכבי ראשון לציון בפרט ובכדורסל הישראלי בכלל, הוא מודל למצוינות והצלחה לשחקנים וצעירים רבים. החיבור של מונרו עם המועדון הוא מעבר לשחקן וקבוצה באופן רגיל, אלא חיבור עמוק וחזק של שני הצדדים".

שחקן מכבי ראשון לציון דרל מונרו. דני מרון
נשאר בכתום. דריל מונרו/דני מרון

מונרו (34, 2.02) הוא בוגר אוניברסיטת ג'ורג' מייסון משנת 2009. הוא שיחק בהולנד, צרפת, ספרד ואיטליה לפני שהגיע בקיץ 2015 למכבי ראשון לציון של שרון דרוקר, נבחר ל-MVP של העונה וזכה באליפות. אחרי אותה עונה עבר לליגה הטורקית, ושיחק באושאק ספורטיף, אך במהלך העונה ירד לליגה השנייה לטלקום אנקרה אותה העלה בעונתו השנייה במועדון לליגה הראשונה.

את עונת 2018/19 החל בגויאנג הקוריאנית, אך סיים אותה מחדש בראשון לציון אותה הוביל לגמר הפיינל פור. בקיץ שעבר חתם על הארכת חוזה, ורשם בליגה הסדירה 10 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בממוצע למשחק, ובפלייאוף ופיינל פור עלה ל15 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בממוצע.

הקבוצה של גיא גודס, שתשחק גם העונה ביורוקאפ, החתימה עד כה את גולן גוט שחזר למועדון אחרי 4 עונות בעירוני נס ציונה, והוא מצטרף לצעירים נועם דוברת וטל פלד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully