וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מאמץ לסגור את הפרטים האחרונים מול יורגוס דוניס

11.8.2020 / 7:10

בין הצדדים עדיין קיימים חילוקי דעות לגבי כמה עניינים ולכן לא יצאה הודעה רשמית בעניינו. בקבוצה מקווים לסגור את כל הפרטים מול היווני כדי שזה יעביר כבר הערב את האימון

יורגוס דוניס, מאמנה החדש של מכבי תל אביב, נחת בישראל/צילום: דני מרון

מכבי תל אביב במאמץ לסגור פערים אחרונים מול יורגוס דוניס וצוותו על מנת שהיווני יעלה הערב (שלישי) לראשונה על הדשא בקרית שלום כדי להעביר את אימון הבכורה שלו בקבוצתו החדשה. אף שלצדדים היה אתמול את כל היום על מנת לחתום על החוזה, הטיוטות הסופיות נותרו בחלופה אצל עורכי הדין כאשר הזירה מתפרשת על פני טורונטו, תל אביב ואתונה שם נותר עורך הדין של המאמן ושל אנשי הצוות שלו.

גאורגיוס דוניס מאמנה החדש של מכבי תל אביב. דני מרון
במכבי תל אביב מקווים שיעביר כבר את אימון הערב. דוניס/דני מרון

במכבי תל אביב מקווים כי הכול יבוא על מקומו בצורה הטובה ביותר כדי שדוניס יתחיל לעבוד כבר הערב, אבל נכון לאמש בחצות עדיין נותרו כמה עניינים עקרוניים במשא ומתן ולכן הצהובים לא מסרו הודעה רשמית בנושא. דוניס נחת כזכור כבר בלילה שבין יום ראשון ושני והוסע לדירה שכורה בתל אביב, שם שהה לאורך כל היום עם חלק מעוזריו כאשר בדירה אחרת נמצאים כל היתר.

אם דוניס יחתום ויוצג היום, הוא כאמור יעביר הערב את האימון הראשון שלו כאשר כבר עתה ברור שביום חמישי הוא לא יוכל לעמוד על הקו במשחק הגומלין של אלוף האלופים מול הפועל באר שבע. לעומת זאת יוכלו במכבי תל אביב להציב את דוניס על כר הדשא במשחק מוקדמות ליגת האלופות מול פ.צ. ריגה. מי שאמור להמשיך על הקו במשחק אלוף האלופים הוא ההולנדי פטריק ואן לוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully