וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא הכוכב האדום: מייקל אוג'ו נמצא חיובי לקורונה לפני מותו

בריאיון לתקשורת הסרבית חשף נבוישה צ'וביץ' כי משפחתו של הסנטר שהלך לעולמו לאחר שהתמוטט במהלך אימון, מסרה שאוג'ו נמצא חיובי לנגיף

קבוצת הכדורסל של ברצלונה מתכוננת לעונה/מתוך הטוויטר של ברצלונה

נשיא הכוכב האדום בלגרד נבוישה צ'וביץ' חשף הערב (שני) כי מייקל אוג'ו שהלך לעולמו בשישי האחרון נמצא חיובי לקורונה לפני מותו והיה חולה גם בדלקת ריאות קודם לכן. כזכור, שחקנה הניגרי-אמריקאי של הקבוצה הסרבית בעונה החולפת התמוטט במהלך אימון אישי שערך, כשסיבת המוות הינה התקף לב.

צ'וביץ' סיפר לערוץ הטלוויזיה "Sportklub" כי אלופת סרביה קיבלה אישור לכך ממשפחתו של אוג'ו וגם מסוכנו של השחקן. לטענתו הפרטים נמסרו במסגרת הניסיונות להבין מה גרם לאירוע הטרגי שעלה בחייו של הסנטר בן ה-27. בנוסף, טען נשיא הכוכב האדום כי השחקן אובחן ב-6 ביולי כחולה בדלקת ריאות, כשלמרות ההמלצות אוג'ו העדיף להימנע מבדיקת קורונה והסתפק בטיפולים אנטיביוטיים שניתנו לו.

מייקל אוג'ו שחקנה שלעבר של הכוכב האדום בלגרד. טוויטר, אתר רשמי
נמצא חיובי לקורונה לפני מותו? מייקל אוג'ו/אתר רשמי, טוויטר

ב-29 ביולי קיבל אוג'ו הודעה לפיה דלקת הריאות נמצאת בנסיגה, וקיבל אישור לחזור להתאמן בהדרגה. צ'וביץ' הוסיף וטען כי אוג'ו התאמן שלוש פעמים עוד לפני שקיבל אישור לכך, כשלפי עצת הרופאים הומלץ לו לשוב לאימונים קלים בלבד.

נשיא הכוכב האדום אף אמר כי המלצת הרופאים במקרה של דלקת ריאות היא מנוחה לתקופה הנעה בין שלושה לשישה שבועות, כשבנוסף העלה את האפשרות כי השילוב של הקורונה לאחר דלקת הריאות אולי גרמה לאירוע הלב של אוג'ו. חקירת המקרה עודנה מתנהלת, כשנתיחת הגופה של המנוח תיכלול גם בדיקת קורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully