וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: איכסל טעתה ברישום ונאלצה להציב בלם בשער

10.8.2020 / 21:58

פארסה של העולה החדשה, שלא ביצעה רישום מחודש של מתן עמבר כנבחן וכך שיחקה עם הקפטן הייתם דראושה כשוער בתבוסה 4:0 מול נוף הגליל. גם הפועל פתח תקוה מושלמת, הפסד להפועל ירושלים

יורגוס דוניס, מאמנה החדש של מכבי תל אביב, נחת בישראל/צילום: דני מרון

המחזור השני של גביע הטוטו בליגה הלאומית נערך הערב (שני) במלואו ושלוש קבוצות נותרו מושלמות: הפועל נוף הגליל בבית א', הפועל פתח תקוה בבית ב' ובית"ר תל אביב בת ים בבית ד'.

השער של עמראן אלקרינאוי מכפר קאסם

הפועל נוף הגליל לא התרגשה מהעולה הפועל איכסל והביסה אותה 0:4 במשחק החוץ באצטדיון בעפולה. עודד צוקול כבש בדקה ה-22, ירין חתוקאי הצטרף (53) ומור קקון חגג צמד (74 ו-80), אלא שמי שניצב בין הקורות של איכסל הוא לא השוער מתן עמבר אלא הבלם והקפטן הייתם דראושה. הקבוצה שחזרה ללאומית אחרי עונה אחת, חשבה שהרישום של עמבר כנבחן במחזור הקודם תפס גם למחזור הזה, טעתה ברישום וכך נאלצה להציב את הקפטן בשער. דראושה עוד סיפק כמה הצלות ומנע תבוסה גדולה יותר. מכבי אחי נצרת עלתה למקום השני בבית א' עם 0:1 על הפועל עכו משער של נואף בזיע בדקה ה-84.

הפועל פתח תקוה ניצבת בראש בית ב' אחרי 0:2 על הפועל עפולה. ים בן יהודה הצעיר כבש בדקה ה-29 והחלוץ החדש קוואמה קאריקארי נכנס כמחליף להופעת בכורה וחגג אותה עם שער בדקה ה-86. במקביל, מ.ס. כפר קאסם גברה 1:2 על הפועל אום אל פאחם מכדור חופשי של עמראן אלקרינאוי (22) ושער ניצחון של הקפטן סאמח מרעב (60). עוז ראלי השווה זמנית לפאחם (35 בפנדל).

עוד בוואלה!

יוסי גינזבורג ומאוריסיו חתמו בעפולה, זר חדש להפועל פתח תקוה

לכתבה המלאה

בבית ג' אין קבוצה מושלמת, אחרי 1:1 בין הפועל רעננה להפועל כפר שלם. גיא כהן, אחיו הגדול של יונתן כהן, חתם לפני המשחק אצל היורדת מליגת העל והעלה אותה ליתרון בדקה השישית מול קבוצתו לשעבר, אבל מייקל אולהה השווה עבור העולה מליגה א' בדקה ה-46 וחגג שער בכורה. גם המשחק השני הסתיים ב-1:1, כשהפועל רמת גן הוליכה בחוץ משער של מיקו ממן (12), אבל איתמר גרינברג (28) השווה עבור הפועל ניר רמת השרון.

הפועל ירושלים, שעד אתמול עוד נקראה הפועל קטמון, הפסידה בבכורה עם השם המחודש. בית"ר תל אביב רמלה הייתה גדולה עליה וניצחה 0:2 מפנדל של יניב מזרחי (49) ושער של עומרי רם (74). בדרבי הפרדסים, הפועל ראשון לציון ניצחה 2:3 את סקציה נס ציונה מפנדל של אבו שאקר בתוספת הזמן. עדן אגמי (14) ודולב בלולו בכדור חופשי (59) העניקו 0:2 למארחת, נס ציונה השוותה מרגלי וואליד דרוויש (65) והמחליף דור גלילי (67) אבל הפנדל עשה את ההבדל והסקציה נותרה ללא נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully